Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3213

Stop průměrnosti

Přehled výsledků práce profesora kognitivní pedagogiky na Harvardu Todda Rose, z nichž vyplývá, že je chybou orientovat se při výuce na průměrného žáka, protože ten neexistuje.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.1.2018 0:00, zhlédnuto 2058×

Alternativy fenoménu Scratch

Přehled možných náhrad známého nástroje, který učí základy informatického myšlení a sdílení nápadů z dílny MIT.

Radek Vinický, publikováno 11.1.2018 0:00, zhlédnuto 2462×, 1 komentář

Skládání harmonických signálů (interaktivní web stránka)

Interaktivní web stránka pro ukázku skládání harmonických signálů. Pro spuštění je nutné rozbalit složku a následně otevřít soubor s koncovkou HTM nejlépe ve webovém prohlížeči Google Chrome.

Ing. Jitka Vlčková, publikováno 9.1.2018 8:45, zhlédnuto 775×, hodnocení: Hodnocení: 4

Rozvíjení kognitivních schopností videohrami

Informace o výsledcích výzkumu hraní počítačových her a souvislosti, které naznačují další posun v jejich možné aplikaci ve výuce.

Jiří Řehák, publikováno 8.1.2018 0:00, zhlédnuto 1450×

Webové aplikace

Prezentace na téma webové aplikace.

Ing. Jitka Vlčková, publikováno 2.1.2018 8:56, zhlédnuto 854×, hodnocení: Hodnocení: 3

Role školy v přípravě na budoucnost

Zpráva o tom, jak si budoucí vývoj školství představují odborníci, kteří publikují v blogu prestižního World Economic Forum.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.1.2018 0:00, zhlédnuto 2249×, 4 komentáře

Internet nás zavádí na scestí!

Druhý článek věnovaný britskému umělci a zároveň odborníkovi na technologie Jamesi Bridlemu. Tento článek se zabývá novým fenoménem YouTube, a sice masivním publikováním videí zdánlivě určených dětem, ale ve…

Bořivoj Brdička, publikováno 21.12.2017 0:00, zhlédnuto 4114×, 1 komentář

Velká data? Ne, děkuji!

První ze dvou článků věnovaných britskému umělci a zároveň odborníkovi na technologie Jamesi Bridlemu. Tento článek popisuje analogii mezi snahou velmocí ovládnout svět prostřednictvím atomové bomby v rámci studené války…

Bořivoj Brdička, publikováno 18.12.2017 0:00, zhlédnuto 2832×, 4 komentáře

SHOWME – univerzální nástroj pro tvorbu výukového obsahu

Informace o zajímavém novém nástroji, který umožňuje tvorbu a sdílení ozvučených lekcí vhodných pro realizaci převrácené třídy. Je vhodný pro učitele i pro samostatnou tvorbu žáků.

Tomáš Erich Lüftner, publikováno 14.12.2017 0:00, zhlédnuto 1635×

SVG vektorová grafika

Prezentace na téma SVG vektorová grafika.

Ing. Jitka Vlčková, publikováno 13.12.2017 10:00, zhlédnuto 855×, hodnocení: Hodnocení: 3

221 — 230 z celkem 3213


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
1.4.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…