Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3401

Editaton VDC (4. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 4. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 4.12.2019 0:00, zhlédnuto 4424×

Shoshana Zuboff a kapitalismus dohledu

Přehledový článek o práci emeritní profesorky Harvard Business School Shoshany Zuboff založený na myšlenkách obsažených v její poslední knize pojednávající o internetem umožněném kapitalismu dohledu.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.12.2019 0:00, zhlédnuto 3424×

Tvoříme Wikipedii – díl 7.: 5 kroků, než začnete s Wikipedií ve škole

Předtím, než se rozhodnete začlenit Wikipedii do své výuky, ať už pasivně (needitačně), či aktivně (editačně), je vhodné absolvovat několik nezbytných kroků. V následujícím textu se podíváme na 5 základních, které…

Jaroslav Mašek, publikováno 27.11.2019 0:00, zhlédnuto 3206×

Indikátory inovací školství podle OECD

Zpráva o tom, jaké indikátory inovací školství sledují experti OECD, a to v souvislosti s naší právě připravovanou Strategií 2030+.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.11.2019 0:00, zhlédnuto 2745×

Ann S. Michaelsen

Článek pojednává o blogu norské učitelky Ann S. Michaelsen, která inspiruje svým přístupem k technologiím a jejich využitím např. při čtení s dětmi.

Ludmila Kovaříková, publikováno 21.11.2019 0:00, zhlédnuto 2479×

Na Spomocníkovi – díl 6.: Lucie Rohlíková

S Lucií Rohlíkovou jsem si povídal o konferenci Učitel IN, projektech na ZČU v Plzni, o zvládání technologií, digitálních stopách, emocích spojených s technologiemi i o tom, jak to dělá, že toho ve svém životě tolik stíhá.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.11.2019 0:00, zhlédnuto 3603×

Antropoložka internetu Mimi Ito

Zpráva o zajímavé vědkyni Kalifornské university Mimi Ito, která se zabývá působením online tzv. „sítí spřízněnosti“ na mladé lidi z antropologického pohledu a hledá formy jejich maximálně přínosného využití.

Bořivoj Brdička, publikováno 18.11.2019 0:00, zhlédnuto 2403×

Jak (ne)používat technologie – díl 6.: čas u obrazovky

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 13.11.2019 0:00, zhlédnuto 4276×

Trochu jiná zkouška

Informace o inovativním pojetí přípravy učitelů v režii odborné asistentky španělské University of Murcia Lindy Castañeda, které je založeno na vlastní tvorbě videí studenty.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.11.2019 0:00, zhlédnuto 2022×

Blogování ve škole

Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a objasňuje jejich klady a zápory.

Ludmila Kovaříková, publikováno 7.11.2019 0:00, zhlédnuto 4552×, 2 komentáře

231 — 240 z celkem 3401


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.10.2021 11:21
už jsi to vyřešil? Nemyslím si, že je to tak těžké bubble shooter
12.10.2021 12:52
Jednou z aktivit projektu Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem – APIV A je…
13.10.2021 9:04
S panem Maršákem nelze než souhlasit. Budu-li se ovšem na učení dívat jako neurobiolog.…
13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
6.10.2021 21:30
Irena
Dobrý den, počet hodin přímé vyučovací činnosti ředitele a zástupce ředitele se…
8.10.2021 15:44
v blogu DigiNews
Po úspěšném prvním ročníku DigiEduHacku se chystá pokračování hackathonu, letos s…
12.10.2021 14:51
\"1.Učení je v zásadě sociální.\" I když není zcela jasné co si představit pod pojmem…
13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
22.9.2021 22:30
imim
Dobrý den,jsem ve škole nová a mám 1 hodinu Vv a 1 hodinu Pv týdně ve třídě dle uč.…
8.10.2021 14:53
v blogu DigiNews
DigiKoalice (NPI ČR) pro vás připravila výukové balíčky pro žáky ZŠ, se kterými…
11.10.2021 9:44

Děkujeme za upozornění. Materiál byl po konzultaci s recenzenty upraven. Tým Metodického…

13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání