Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3371

iPrázdniny s učiteli 3: Můj prázdninový videopříběh

Ve třetí aktivitě prázdninové akce Virtuálního Digicentra s názvem iPrázdniny s učiteli budeme vytvářet prázdninové videopříběhy.

Jaroslav Mašek, publikováno 8.7.2019 0:00, zhlédnuto 5180×

iPrázdniny s učiteli 2: Můj prázdninový fotopříběh

V druhé aktivitě prázdninové akce Virtuálního Digicentra s názvem iPrázdniny s učiteli budeme vytvářet prázdninové fotopříběhy.

Jaroslav Mašek, publikováno 1.7.2019 0:00, zhlédnuto 5045×

Výzkum Common Sense

Zpráva o výzkumu kalifornské neziskovky Common Sense Media, který zjišťoval stav využití technologií na vzorku 1200 amerických učitelů.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.6.2019 0:00, zhlédnuto 2259×

iPrázdniny s učiteli 1: Můj školní rok ve slovním mraku

V první aktivitě prázdninové akce Virtuálního Digicentra s názvem iPrázdniny s učiteli si pomocí slovních mraků zavzpomínáme na právě skončený školní rok.

Jaroslav Mašek, publikováno 24.6.2019 0:00, zhlédnuto 5052×

Digitální rovnost CoSN v roce 2019

Zpráva o tom, jak se posunulo řešení problematiky rovnosti žáků v přístupu k technologiím v rámci amerického sdružení Consortium for School Networking.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.6.2019 0:00, zhlédnuto 2900×, 1 komentář

Standardy interoperability podle CoSN

Zpráva o nástroji amerického sdružení Consortium for School Networking, které na základě standardů interoperability pomáhá školským úřadům řídit integraci technologií do výukového procesu.

Bořivoj Brdička, publikováno 10.6.2019 0:00, zhlédnuto 2926×, 2 komentáře

Na Spomocníkovi – díl 5.: Petr Naske

S Petrem Naske o propojování lidí, projektu Podpora práce učitelů, aktivitách Digikoalice, ICT a třídních učitelích a jeho plánech do budoucna.

Jaroslav Mašek, publikováno 5.6.2019 0:00, zhlédnuto 4266×

Profil absolventa podle Reicha

Zpráva o MOOC kurzu edX Envisioning the Graduate of the Future, který vedl výzkumník MIT a ředitel Teaching Systems Lab Justin Reich. V jeho rámci účastníci vyvíjeli moderně pojatý profil absolventa SŠ.

Bořivoj Brdička, publikováno 3.6.2019 0:00, zhlédnuto 2004×

Jak (ne)používat technologie – díl 4.: e-mail

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 29.5.2019 0:00, zhlédnuto 4519×, 1 komentář

Třídní učitel 2.0 – díl 4.: videa

Čtvrtý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na videa a jejich sdílení.

Jaroslav Mašek, publikováno 22.5.2019 0:00, zhlédnuto 3493×

241 — 250 z celkem 3371


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.7.2021 16:08
Jan Tomsa
Vážení kolegové, stojíte o to, aby vyšla nová knihy pro studenty, která jim studium…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…