Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3215

Představujeme fiktivní firmu 1

Úvod do předmětu fiktivní firma. Prezentace představuje žákům vnitřní strukturu fiktivní firmy, specifika obchodování ve fiktivních firmách, místa, na kterých naleznou případné partnery a akce pořádané pro fiktivní…

Dana Batelkova, publikováno 29.4.2010 12:54, zhlédnuto 4686×, hodnocení: Hodnocení: 2

Siemens podporuje výuku technických předmětů

Zpráva o zajímavé aktivitě firmy Siemens v oblasti vzdělávání učitelů ve Spojených státech.

Bořivoj Brdička, publikováno 26.4.2010 0:00, zhlédnuto 1599×

Autem, pěšky, na kole?

Článek informuje o aktivitách občanského sdružení Auto*Mat, které organizuje výukové aktivity v severních Čechách věnované udržitelné dopravě ve městě.

Anna Strejcová, publikováno 23.4.2010 9:38, zhlédnuto 5227×

Den Země v prostředí 1:1

Článek popisuje metodiku využití moderních technických prostředků ve třídě připomínající studio s žáky vybavenými počítači.

Bořivoj Brdička, publikováno 19.4.2010 0:00, zhlédnuto 5820×

WebQuest.cz – závěrečná zpráva

Závěrečná zpráva pilotního projektu ověřujícího možnosti využití nástroje pro tvorbu webquestů při přípravě učitelů i v praxi na našich školách.

Bořivoj Brdička, publikováno 12.4.2010 0:00, zhlédnuto 2345×

RVP, ŠVP a Certifikát ECDL jako nástroj motivace

Článek stručně popisuje využití konceptu ECDL k motivaci.

Oldřich Jankovič, publikováno 8.4.2010 12:51, zhlédnuto 6602×

Doporučení evropského ICT clusteru

Článek přináší informace o obsahu doporučení týmu expertů Evropské komise (ICT Cluster) vládám EU, jež se zabývá problematikou nasměrování politiky státu v oblasti vzdělávacích technologií.

Bořivoj Brdička, publikováno 6.4.2010 0:00, zhlédnuto 4635×

Škola kreativních technik I – Průvodce

Úvodní část Školy kreativních technik, která seznamuje s potenciálem, variabilitou a základními pravidly jejich využití ve výuce.

PaedDr. Jitka Jilemická, publikováno 2.4.2010 10:45, zhlédnuto 8660×, hodnocení: Hodnocení: 4

Neformální vzdělávání nabývá na významu

Článek se zabývá růstem významu mimoškolního a neorganizovaného vzdělávání pro uplatnění v životě s důrazem na zvyšování kvalifikace zaměstnanců.

Bořivoj Brdička, publikováno 31.3.2010 0:00, zhlédnuto 2563×

Informace o aktivitách studentů a učitelů VOŠZ a SZŠ Hradec Králové

Informace o mezinárodním projektu Comenius Partnerství škol – What´s in it? Hlavním tématem projektu je výživa a stravovací návyky středoškolských studentů ve vybraných státech EU.

Milena Marešová, publikováno 30.3.2010 16:29, zhlédnuto 3540×

2741 — 2750 z celkem 3215


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.4.2020 20:08
Anonymák
tenká homogenní tyč o délce h=3,7m a hmotností m=1kg je postavena kolmo k zemi. Po…
4.4.2020 14:47
Chtěli bychom Vás pozvat na webinář, který se bude konat v úterý 7. 4. 2020 od 13:00.…
7.4.2020 22:43
Byl jednou jeden život, bílé krvinky: Když seriál kdysi začínal v TV, tak mě zpořátku…
8.4.2020 8:33
Skupina Čtenářská gramotnost
Během webináře se účastník seznámí s nástrojem didaktický potenciál textu, který mu…
1.4.2020 20:22
fórum Aktuality
- online setkání - středa 8. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje nejrůznější hry a…
2.4.2020 12:05
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
7.4.2020 12:10
Ad Jakub Holec: \"Myslím, že je dobré hledat různé způsoby, kterými se žáci budou lépe…
7.4.2020 18:22
Skupina PPUČ
1.4.2020 20:19
Středa 8. 4. 2019, 20:00 Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku…
2.4.2020 11:51
Mgr., Bc. Michael Novotný nám nabídne nejrůznější hry a činnosti, které lze aplikovat v…
7.4.2020 11:58
Článek uvádí několik příkladů aplikací pro mobilní zařízení, které je možné…
6.4.2020 12:25
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…