Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3187

Budování finanční gramotnosti v matematice

Článek ukazuje na několika řešených příkladech z běžného života význam matematiky (a speciálně okruhu finanční matematiky) pro budování a rozvíjení finanční gramotnosti žáků základních škol. Upozorňuje na časté…

Oldřich Odvárko, publikováno 30.10.2009 17:00, zhlédnuto 10022×

Program pro sebezkušenostní výcvik pedagogů

Informace o tříletém programu s názvem Sebezkušenostní výcvik ve speciálních výchovných technikách v roce 2010.

Jana Kotalová, publikováno 29.10.2009 15:09, zhlédnuto 7940×

Záhada – vražda Václava III.

Žáci se v roli historiků, případně detektivů, pomocí kartiček s indiciemi snaží objasnit vraždu Václava III.

Jiří Tůma, publikováno 29.10.2009 14:38, zhlédnuto 12771×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Kurzy programování .NET/C# od úrovně začátečníka

Informace o kurzech programování v současné technologii .NET/C#, které jsou vhodné pro učitele všech typů škol a jsou přístupné i pro ty, kteří nikdy dříve neprogramovali.

Radek Vystavěl, publikováno 29.10.2009 10:23, zhlédnuto 12185×

Anketa – Jaká školení o technologiích a počítačích učitelům chybí?

ICT panel připravil dotazník, který by měl pomoci vymezit klíčové oblasti vzdělávání pedagogů v oboru informačních a komunikačních technologií.

Daniela Růžičková, publikováno 27.10.2009 17:03, zhlédnuto 11663×

Technologie zachraňují výuku uzavřených škol

Informace o tom, jak se technologie v amerických školách stávají doporučovaným prostředkem pro spojení žáků se školou v případě nutnosti jejího uzavření díky prasečí chřipce.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.10.2009 0:00, zhlédnuto 1322×

Nábytkářská a dřevařská výroba - situace oboru v regionu

Uvažovaný školní vzdělávací program oboru Nábytkářská a dřevařská výroba zahrnuje dvě základní specializace – nábytkářství a dřevěné konstrukce. Pro správnou skladbu učebního plánu oboru bylo třeba zmapovat…

Ing. Petr Červený, publikováno 26.10.2009 12:08, zhlédnuto 3955×

Zapomeňte! vzkazuje Dede

Zpráva o floridské 3D virtuální konferenci FETC a obsahu klíčové zvané přednášky profesora Christophera Dede z Harvardu.

Bořivoj Brdička, publikováno 26.10.2009 0:00, zhlédnuto 4206×

Nabídka účasti učitelům v seminářích

Muzeum města Ústí nad Labem pořádá pro pedagogy od konce října do začátku prosince 2009 sérii akreditovaných dvoudenních vzdělávacích seminářů s názvem "Zapomenutí hrdinové. Němečtí odpůrci nacismu v českých…

Aleš Franc, publikováno 23.10.2009 16:23, zhlédnuto 3334×

Jakou podporu učitelé potřebují?

Třetí část odpovědí z diskuse ke standardu kvality profese učitele vyjadřuje představu učitelů o tom, jak by měla vypadat odborná podpora jejich profesi a kdo by ji měl poskytovat.

Jana Hrubá, publikováno 23.10.2009 10:43, zhlédnuto 16111×, hodnocení: Hodnocení: 5

2821 — 2830 z celkem 3187


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV