Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3401

Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií

Zpráva doktoranda Kennetha Gravese z newyorské Columbia University, která přináší zajímavá zjištění o tom, jaký mají učitelé přístup k technologiím, a vysvětluje, proč se s jejich rostoucím využíváním výsledky…

Bořivoj Brdička, publikováno 20.5.2019 0:00, zhlédnuto 5258×, 3 komentáře

Tvoříme Wikipedii – díl 4.: Wikipedie v českém jazyce a literatuře

V úvodních třech dílech jsme se detailněji zabývali strukturou (díl 1.), tvorbou pomocí překladu (díl 2.) a aktualizací (díl 3.) článků na Wikipedii. Nyní je na čase podívat se na využití Wikipedie v konkrétních…

Jaroslav Mašek, publikováno 15.5.2019 0:00, zhlédnuto 3328×

Pedagogika digitální diskuze

Druhý a poslední díl seriálu, který informuje o výstupech amerického International Center for Leadership in Education. Tento se věnuje popisu využití digitální diskuze ve výuce tak, jak ji chápe výzkumník Eric Sheninger.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.5.2019 0:00, zhlédnuto 2401×

Khanova škola v Digicentru – část 2.: Projekt s Khanovou školou a technologická výuka budoucnosti

Druhý díl o setkání v brněnském Digicentru s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.

Jaroslav Mašek, publikováno 10.5.2019 0:00, zhlédnuto 5842×

Khanova škola v Digicentru – část 1.: Seznámení a význam

O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.

Jaroslav Mašek, publikováno 8.5.2019 0:00, zhlédnuto 3120×

Relevance jako základ digitální školy

První ze dvou článků informujících o výstupech amerického International Center for Leadership in Education. Tento se věnuje Rámci relevance výuky.

Bořivoj Brdička, publikováno 6.5.2019 0:00, zhlédnuto 2452×

Jak (ne)používat technologie – díl 3.: notifikace a pre/prokrastinace

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 1.5.2019 0:00, zhlédnuto 5331×

Zkoumání vlivu socializovaného robota Tega na vývoj dětí v MIT Media Lab

Zpráva o výzkumu, který v rámci své dizertace na MIT Media Lab realizovala tamní doktorandka Jacqueline M Kory-Westlund.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.4.2019 0:00, zhlédnuto 2322×

Třídní učitel 2.0 – díl 3.: fotografie

Třetí díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na fotografie a jejich sdílení.

Jaroslav Mašek, publikováno 24.4.2019 0:00, zhlédnuto 4629×, 2 komentáře

Anya Kamenetz o technologiích pro rodiče

Zpráva přinášející informaci o činnosti známé americké blogerky, specialistky na problematiku využívání mobilních zařízení dětmi doma.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.4.2019 0:00, zhlédnuto 2525×

281 — 290 z celkem 3401


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.10.2021 11:21
už jsi to vyřešil? Nemyslím si, že je to tak těžké bubble shooter
12.10.2021 12:52
Jednou z aktivit projektu Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem – APIV A je…
13.10.2021 9:04
S panem Maršákem nelze než souhlasit. Budu-li se ovšem na učení dívat jako neurobiolog.…
13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
6.10.2021 21:30
Irena
Dobrý den, počet hodin přímé vyučovací činnosti ředitele a zástupce ředitele se…
8.10.2021 15:44
v blogu DigiNews
Po úspěšném prvním ročníku DigiEduHacku se chystá pokračování hackathonu, letos s…
12.10.2021 14:51
\"1.Učení je v zásadě sociální.\" I když není zcela jasné co si představit pod pojmem…
13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
22.9.2021 22:30
imim
Dobrý den,jsem ve škole nová a mám 1 hodinu Vv a 1 hodinu Pv týdně ve třídě dle uč.…
8.10.2021 14:53
v blogu DigiNews
DigiKoalice (NPI ČR) pro vás připravila výukové balíčky pro žáky ZŠ, se kterými…
11.10.2021 9:44

Děkujeme za upozornění. Materiál byl po konzultaci s recenzenty upraven. Tým Metodického…

13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání