Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3215

Transformátor – interaktivní webová stránka

Interaktivní webová stránka umožňuje zadat parametry transformátoru (počty závitů, vstupní hodnoty). Změna se hned promítne do výpočtu výstupních hodnot. Pro spuštění je nutné rozbalit složku a následně otevřít soubor…

Ing. Jitka Vlčková, publikováno 18.2.2020 10:23, zhlédnuto 526×, hodnocení: Hodnocení: 4

Výhled 2020 podle Journalu

Výtah z článku známého amerického zpravodajského portálu, který ukazuje, kam směřuje tamní vývoj vzdělávacích technologií. Je zajímavé ho porovnat s vývojem naším.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.2.2020 0:00, zhlédnuto 476×

Třídní učitel 2.0 – díl 7.: třídní web

Sedmý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na tvorbu třídního webu.

Jaroslav Mašek, publikováno 12.2.2020 0:00, zhlédnuto 1877×

Budoucnost škol podle WEF

Informace o zprávě Světového ekonomického fóra, která popisuje, jak by měla vypadat škola budoucnosti připravující žáky na existenci v éře průmyslu 4.0.

Bořivoj Brdička, publikováno 10.2.2020 0:00, zhlédnuto 1019×

Aktivity z Digicenter (7. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 7. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 5.2.2020 0:00, zhlédnuto 625×

Otevřené online kurzy pro učitele na Eduskopu

Informace o dvou nových MOOC kurzech tematicky zaměřených na změny ve výuce informatiky s přesahem do mnoha předmětů, které vyvinul projekt PRIM, a přináší je portál Eduskop.

Bořivoj Brdička, publikováno 3.2.2020 0:00, zhlédnuto 1663×

Třídní učitel 2.0 – díl 6.: třídní intranet

Šestý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na tvorbu třídního intranetu.

Jaroslav Mašek, publikováno 29.1.2020 0:00, zhlédnuto 1670×

Papírový mobil jako digitální detox v režii Googlu

Zpráva o aplikaci podporující snahu některých uživatelů mobilních zařízení obejít se po určitý čas bez jejich fyzické přítomnosti.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.1.2020 0:00, zhlédnuto 500×

Zahraniční inspirace (2. část)

Článek navazuje na předchozí díl zahraniční inspirace a opět přináší několik tipů na využití různých technologií ve výuce.

Ludmila Kovaříková, publikováno 23.1.2020 0:00, zhlédnuto 780×

Jak (ne)používat technologie – díl 8.: soustředění

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 22.1.2020 0:00, zhlédnuto 666×

21 — 30 z celkem 3215
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.4.2020 20:08
Anonymák
tenká homogenní tyč o délce h=3,7m a hmotností m=1kg je postavena kolmo k zemi. Po…
4.4.2020 14:47
Chtěli bychom Vás pozvat na webinář, který se bude konat v úterý 7. 4. 2020 od 13:00.…
7.4.2020 0:19
Myslím, že je dobré hledat různé způsoby, kterými se žáci budou lépe učit poznávat…
6.4.2020 12:25
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
1.4.2020 20:22
fórum Aktuality
- online setkání - středa 8. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje nejrůznější hry a…
2.4.2020 12:05
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
6.4.2020 16:38
Děkuji za reakci, pane doktore. Naše názory jsou hodně blízké. Ono \"mechanické…
2.4.2020 14:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Webová stránka ČT edu od dnešního dne nabízí přes 3 000 krátkých vzdělávacích…
1.4.2020 20:19
Středa 8. 4. 2019, 20:00 Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku…
2.4.2020 11:51
Mgr., Bc. Michael Novotný nám nabídne nejrůznější hry a činnosti, které lze aplikovat v…
6.4.2020 13:01
Ad Miroslav Melichar: Myslím pane doktore, že to není zase tak málo. Jednak jsou žáci…
1.4.2020 19:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…