Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3186

Wheelerova pyramida digitálního zapojení

Popis modelu mapujícího osobní kompetenční růst jedince v prostředí všudypřítomné existence technologií a plošné vybavenosti žáků minimálně 1:1.

Bořivoj Brdička, publikováno 24.10.2016 0:00, zhlédnuto 3148×

Pohled na technologie školou zkreslenými brýlemi

Článek informuje o existenci metodického portálu Educating Modern Learners specializujícího se na implementaci vzdělávacích technologií a vybírá jeden typický aktuální článek, který otevírá diskuzi nad tím, zda se nám…

Bořivoj Brdička, publikováno 17.10.2016 0:00, zhlédnuto 3815×

TED-Ed Innovative Educator program

Článek na základě zahraničních zpráv shrnuje informace o programu TED-Ed Innovative Educator, který nabízí podporu výukovému využití známých přednášek TED zaznamenaných v podobě videí.

Filip Soucha, publikováno 10.10.2016 0:00, zhlédnuto 3280×

Teacherpreneurs podle Edutopia

Článek s použitím materiálů amerického portálu Edutopia vysvětluje význam anglického pojmu teacherpreneurs, který má přímou souvislost s naší klíčovou kompetencí nazvanou „smysl pro iniciativu a podnikavost“.

Martin Štolc, publikováno 3.10.2016 0:00, zhlédnuto 3056×, 2 komentáře

Průmysl 4.0 do každé školy

Článek shrnuje problematiku přechodu průmyslu do 4. vývojové etapy a popisuje jeho vztah ke školství včetně našich aktuálních snah se s touto výzvou doby vyrovnat.

Ondřej Neumajer, publikováno 29.9.2016 0:00, zhlédnuto 6546×, 7 komentářů

Kentaro Toyama

Zpráva o činnosti a názorech profesora komunitní informatiky na University of Michigan Kentaro Toyamy, jež v plné nahotě odhalují rizika nasazování vzdělávacích technologií a ukazují potřebu se jejich vlivu na poznávací…

Bořivoj Brdička, publikováno 26.9.2016 0:00, zhlédnuto 3243×, 2 komentáře

Adaptivní student, ne adaptivní výuka

Shrnutí aktuálního stavu vývoje personalizovaných, technologiemi podporovaných výukových systémů, které se snaží o individualizaci výukového procesu. Text vznikl na základě příspěvku z blogu duchovního otce konektivismu…

Bořivoj Brdička, publikováno 19.9.2016 0:00, zhlédnuto 3637×, 1 komentář

Typy komunikace podle LTCA

Základní popis teoretické koncepce „učení jako komunikace“ (Learning and Teaching as Communicative Actions) profesora vzdělávacích technologií Scotta J. Warrena z University of North Texas, založené na práci Jürgena Habermase.

Bořivoj Brdička, publikováno 12.9.2016 0:00, zhlédnuto 4507×, 1 komentář

Třetí propast podle OECD

Článek informuje o nové zprávě OECD PISA Infocus zabývající se rozdíly ve využívání internetu 15letými žáky v závislosti na jejich socio-ekonomickém statusu.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.9.2016 0:00, zhlédnuto 4793×, 8 komentářů

Standardy ISTE 2016 pro žáky

Překlad dokumentu známé americké společnosti ISTE (International Society for Technology in Education), který popisuje potřebnou úroveň výstupních kompetencí žáků v oblasti digitálních technologií.

ISTE, publikováno 5.9.2016 0:00, zhlédnuto 7876×, 2 komentáře

301 — 310 z celkem 3186


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV