Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3263

Různost je obtížná

Zpráva o závěrech anglické výzkumnice Jenny Mackness, která analyzovala důvody, proč stále více zjišťujeme, že snadné spojení lidí k zjednodušení vzájemného pochopení nevede.

Bořivoj Brdička, publikováno 6.3.2017 0:00, zhlédnuto 3492×

10 zásad moderní školy podle Willa Richardsona a Bruce Dixona

Informace o studii odborníků stojících za portálem Educating Modern Learners, jejíž náplní je formulace 10 doporučení pro transformaci současné školy v souladu s vývojem světa.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.2.2017 0:00, zhlédnuto 3822×, 3 komentáře

Vize moderního studenta

Článek pokračuje v informování o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation chápe digitální kompetence – tentokrát studentů.

Jitka Rohelová, publikováno 23.2.2017 0:00, zhlédnuto 2245×

Kdo je Jackie Gerstein?

Informace o mimořádně inspirativní americké učitelce, která příkladným způsobem pracuje s technologiemi.

Martin Kadrnožka, publikováno 20.2.2017 0:00, zhlédnuto 3035×

Superinteligence podle Macieje Cegłowského

Výtah z přednášky kalifornského počítačového experta Macieje Cegłowského se zabývá budoucím vývojem umělé inteligence a katastrofickými předpověďmi, že ovládne svět a zničí naši civilizaci.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.2.2017 0:00, zhlédnuto 3765×, 1 komentář

Jak pracovat s chybou

Informace o možnostech výukového využití různých druhů chyb podle ředitele americké společnosti Mindsetworks Eduarda Briceña.

Martin Herejk, publikováno 9.2.2017 0:00, zhlédnuto 5439×

Od kultury konektivity k platformním společnostem

Představení vrcholné představitelky holandské vědy José van Dijck, která se zabývá sociálními médii a digitální kulturou. Seznámení s obsahem jejího vystoupení na konferenci internetových vědců v Berlíně s diskuzí…

Bořivoj Brdička, publikováno 6.2.2017 0:00, zhlédnuto 7569×, 8 komentářů

Kdo má prospěch z MOOC kurzů a proč?

Popis aktuálního vývoje MOOC kurzů na základě výzkumů Coursery a nejnovějších dat Class Central, z nichž vyplývá tendence zpoplatňování těchto služeb.

Petra Černá, publikováno 2.2.2017 0:00, zhlédnuto 5686×, 7 komentářů

PISA 2018 a globální kompetence

Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny reagovat.

Bořivoj Brdička, publikováno 30.1.2017 0:00, zhlédnuto 7832×, 7 komentářů

Pracovně právní vztahy

Pracovní list pro odborné vzdělávání k procvičení oblasti pracovně právních vztahů.

Ing. Iva Hovorková, publikováno 24.1.2017 8:03, zhlédnuto 2717×, hodnocení: Hodnocení: 3

351 — 360 z celkem 3263


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
25.9.2020 12:17
Zveme Vás na 7. minikonferenci odborného panelu digitální gramotnosti s podtitulem…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
23.9.2020 14:49
No, asi dobré. Já s informacemi v článku i celkem dokážu souhlasit. Na naší škole…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…