Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3248

Třetí propast podle OECD

Článek informuje o nové zprávě OECD PISA Infocus zabývající se rozdíly ve využívání internetu 15letými žáky v závislosti na jejich socio-ekonomickém statusu.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.9.2016 0:00, zhlédnuto 5049×, 8 komentářů

Standardy ISTE 2016 pro žáky

Překlad dokumentu známé americké společnosti ISTE (International Society for Technology in Education), který popisuje potřebnou úroveň výstupních kompetencí žáků v oblasti digitálních technologií.

ISTE, publikováno 5.9.2016 0:00, zhlédnuto 8331×, 2 komentáře

Vybavení 1:1 nestačí

Článek informuje o vývoji v potřebě vybavenosti žáků různými digitálními přístroji v závislosti na typu úlohy, na níž pracují.

Bořivoj Brdička, publikováno 1.9.2016 0:00, zhlédnuto 3638×, 1 komentář

Vize moderního učitele

Článek přináší informaci o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation popisuje základní kompetence učitele.

Jitka Rohelová, publikováno 29.8.2016 0:00, zhlédnuto 6428×

Okamžitá, či zpožděná zpětná vazba?

Text shrnuje výsledky aktuálních výzkumů zabývajících se smyslem a účinností zpětné vazby při učení.

Martin Herejk, publikováno 22.8.2016 0:00, zhlédnuto 4179×, 4 komentáře

Od geocachingu k Pokémonu GO a zase zpět

Zamyšlení nad výukovým potenciálem velmi populární hry Pokémon GO a souvislostmi s jinými aplikacemi využívajícími GPS navigaci.

Bořivoj Brdička, publikováno 1.8.2016 0:00, zhlédnuto 4108×, 3 komentáře

Tvůrčí psaní v hodinách cizího jazyka

Tvůrčí psaní je vhodným prostředkem, díky kterému můžeme žáky motivovat k lepším výkonům v cizím jazyce. Patří sem jak drobné tvůrčí aktivity, tak delší výukové bloky. Jako efektivní se ukázalo propojení…

Pavlína Vočková, publikováno 26.7.2016 20:46, zhlédnuto 3840×, hodnocení: Hodnocení: 5

Opakování základů rozvahy a majetku - pracovní list

Tento materiál slouží k opakování základních informací o rozvaze a majetku v rámci předmětu účetnictví na obchodní akademii.

Ing. Kateřina Švejdová, publikováno 25.7.2016 10:22, zhlédnuto 1806×, hodnocení: Hodnocení: 3

Valiantův ekoritmus

Informace o výzkumu profesora Harvard University Leslie Valianta, který se dosud neúspěšně snaží najít algoritmus popisující princip učení živých organizmů použitelný pro počítačovou simulaci vývoje života nejen na Zemi.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.6.2016 0:00, zhlédnuto 3879×, 10 komentářů

Má pedagogika Marie Montessori něco společného s technologiemi?

Článek informuje o možnostech, které dovolují současné technologie využít v souladu se zásadami uplatňovanými v rámci pedagogiky Marie Montessori – poznávání všemi smysly.

Petra Černá, publikováno 20.6.2016 0:00, zhlédnuto 4599×

371 — 380 z celkem 3248


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
10.7.2020 15:06
Co mají společného zástupce Organizace spojených národů Michal Broža, publicista Daniel…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
10.7.2020 8:25
V tomto článku bych se chtěla zaměřit na poněkud netradiční část výuky a rozvoje…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
9.7.2020 14:43
v blogu DigiNews
Připravili jsme pro Vás inspiraci do výuky z oblasti uplatně ní digitálních technologií…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…