Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3188

Bublinkové řazení – interaktivní webová stránka

Interaktivní webová stránka názorně zobrazuje jednotlivé kroky bublinkového řazení čísel. Zobrazí se netříděné pole a pracovní pole (na konec bude seřazeno od minima po maximum). Pro dvojici čísel v poli se určí, zda…

Ing. Jitka Vlčková, publikováno 30.10.2019 9:33, zhlédnuto 679×, hodnocení: Hodnocení: 4

Pokud vám mohu říct jen jednu věc (2. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 2. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 30.10.2019 0:00, zhlédnuto 1673×

Badatelsky orientovaná výuka podle Crocketta

Zpráva o práci mezinárodně působícího specialisty na transformaci vzdělávacích systémů s cílem lépe připravovat lidi na budoucnost – tj. vychovávat tzv. „globální digitální občany“.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.10.2019 0:00, zhlédnuto 1151×

Paperless classroom

Základní informace o tom, jak založit třídu bez papíru, její klady a zápory a souvislost se SAMR modelem.

Ludmila Kovaříková, publikováno 24.10.2019 0:00, zhlédnuto 1360×

Hodnocení v duchu Two Rivers

Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.

Bořivoj Brdička, publikováno 21.10.2019 0:00, zhlédnuto 1031×

Tvoříme Wikipedii – díl 6.: Dalších 5 kategorií článků k úpravám aneb když nevíte, kde začít

Psaní Wikipedie obvykle nezačíná vytvářením nových hesel, ale drobnějšími editacemi. V předchozích dílu tohoto seriálu jsme si představili prvních 5 kategorií článků vhodných pro první editace a dnes se podíváme na…

Jaroslav Mašek, publikováno 16.10.2019 0:00, zhlédnuto 1005×

Personalizovaný systém Summit Learning

Základní informace o vývoji personalizovaného systému řízení výuky Summit Learning a o tom, za jakých podmínek ho neziskovka TLP Education zdarma nabízí americkým školám.

Bořivoj Brdička, publikováno 14.10.2019 0:00, zhlédnuto 866×

Chyby při využívání technologií ve výuce

Článek popisuje několik nejdůležitějších chyb, kterých se učitelé dopouštějí při integraci technologií ve výuce.

Ludmila Kovaříková, publikováno 10.10.2019 0:00, zhlédnuto 2230×

Jak (ne)používat technologie – díl 5.: Pomodoro

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 9.10.2019 0:00, zhlédnuto 1609×

Davův seminář otevřené pedagogiky

Zpráva o obsahu zajímavého prezenčního semináře, který nedávno realizoval Dave Cormier v rámci kurzu Digital Pedagogy Lab pro mezinárodní skupinu učitelů v kanadském Torontu.

Bořivoj Brdička, publikováno 7.10.2019 0:00, zhlédnuto 982×

31 — 40 z celkem 3188
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.1.2020 20:08
Dominik Raška
Milí lídři, toto fórum je určené pro sdílení Vašich zkušeností s využíváním…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV