Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3339

Superinteligence podle Macieje Cegłowského

Výtah z přednášky kalifornského počítačového experta Macieje Cegłowského se zabývá budoucím vývojem umělé inteligence a katastrofickými předpověďmi, že ovládne svět a zničí naši civilizaci.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.2.2017 0:00, zhlédnuto 4259×, 1 komentář

Jak pracovat s chybou

Informace o možnostech výukového využití různých druhů chyb podle ředitele americké společnosti Mindsetworks Eduarda Briceña.

Martin Herejk, publikováno 9.2.2017 0:00, zhlédnuto 6602×

Od kultury konektivity k platformním společnostem

Představení vrcholné představitelky holandské vědy José van Dijck, která se zabývá sociálními médii a digitální kulturou. Seznámení s obsahem jejího vystoupení na konferenci internetových vědců v Berlíně s diskuzí…

Bořivoj Brdička, publikováno 6.2.2017 0:00, zhlédnuto 8786×, 8 komentářů

Kdo má prospěch z MOOC kurzů a proč?

Popis aktuálního vývoje MOOC kurzů na základě výzkumů Coursery a nejnovějších dat Class Central, z nichž vyplývá tendence zpoplatňování těchto služeb.

Petra Černá, publikováno 2.2.2017 0:00, zhlédnuto 6450×, 7 komentářů

PISA 2018 a globální kompetence

Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny reagovat.

Bořivoj Brdička, publikováno 30.1.2017 0:00, zhlédnuto 8908×, 7 komentářů

Pracovně právní vztahy

Pracovní list pro odborné vzdělávání k procvičení oblasti pracovně právních vztahů.

Ing. Iva Hovorková, publikováno 24.1.2017 8:03, zhlédnuto 3358×, hodnocení: Hodnocení: 3

Analýza dat v rukou koordinátora technologií

Článek na základě informací z amerického Wisconsinu rozebírá problematiku zavádění digitální analýzy výukových výsledků do činnosti učitelů z pohledu koordinátora (metodika) ICT.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.1.2017 0:00, zhlédnuto 3402×, 2 komentáře

Přišel čas přesunout žáky do další reality?

Druhý díl seriálu o virtuální (a rozšířené) realitě shrnuje stav na konci roku 2016. Tentokrát se článek věnuje využití těchto technologií ve výuce.

Pavel Janíček, publikováno 19.1.2017 0:00, zhlédnuto 6451×, 9 komentářů

Byl rok 2016 skutečně tím virtuálním?

První ze dvou článků věnovaných virtuální (a rozšířené) realitě shrnující stav na konci roku 2016, který měl být pro tuto technologii převratným. Článek se zabývá především popisem dostupných HW a SW produktů.

Pavel Janíček, publikováno 16.1.2017 0:00, zhlédnuto 32114×

Čtyři chybné představy o pedagogické profesi, které je třeba vyvrátit

Zamyšlení nad oblíbenými mýty o učitelské profesi s náznakem možné obrany proti nim.

Milan Svoboda, publikováno 12.1.2017 0:00, zhlédnuto 32163×

431 — 440 z celkem 3339


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.5.2021 17:28
Hello, the wmv format is also allowed. Have a nice day...
10.5.2021 23:45
v blogu Vzdělavatel
Úvod Je na vás těch pojmů moc? Je jich dokonce ještě více. Kde a proč takové pojmy  na…
9.5.2021 20:53
Dobrý den, používám Musescore na tvorbu pracovních listů pro děti, ale nejde mi přímo z…
9.5.2021 18:18
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
5.5.2021 16:49
Hello, I need to know if the Windows Media Video format, ie .wmv, is also enabled for creating…
10.5.2021 8:30
Náš svět se skládá ze sítě a propojení všech živých i neživých organismů. Děti se…
8.5.2021 16:44
Realizujeme virtuální prohlídky, 3D scan 360 st. to galerie a muzea - jsme scan360.cz
9.5.2021 18:18
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
4.5.2021 17:02
Rozara
Dobrý den, chtěla jsem po nadřízeném posunout pracovní dobu o půl hodiny, tzn. o půl…
6.5.2021 8:30
Ohlédnutí za společenstvím praxe pro předškolní vzdělávání, včetně záznamu na…
7.5.2021 9:01
Dnes je Digital Wellness Day - https://summit.di gi ta lw ellnessday.com/ K tomu fyzickému zdraví -…
9.5.2021 18:17
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání