Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3244

Výhled 2020 podle Journalu

Výtah z článku známého amerického zpravodajského portálu, který ukazuje, kam směřuje tamní vývoj vzdělávacích technologií. Je zajímavé ho porovnat s vývojem naším.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.2.2020 0:00, zhlédnuto 606×

Třídní učitel 2.0 – díl 7.: třídní web

Sedmý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na tvorbu třídního webu.

Jaroslav Mašek, publikováno 12.2.2020 0:00, zhlédnuto 2353×

Budoucnost škol podle WEF

Informace o zprávě Světového ekonomického fóra, která popisuje, jak by měla vypadat škola budoucnosti připravující žáky na existenci v éře průmyslu 4.0.

Bořivoj Brdička, publikováno 10.2.2020 0:00, zhlédnuto 1265×

Aktivity z Digicenter (7. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 7. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 5.2.2020 0:00, zhlédnuto 788×

Otevřené online kurzy pro učitele na Eduskopu

Informace o dvou nových MOOC kurzech tematicky zaměřených na změny ve výuce informatiky s přesahem do mnoha předmětů, které vyvinul projekt PRIM, a přináší je portál Eduskop.

Bořivoj Brdička, publikováno 3.2.2020 0:00, zhlédnuto 2188×

Třídní učitel 2.0 – díl 6.: třídní intranet

Šestý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na tvorbu třídního intranetu.

Jaroslav Mašek, publikováno 29.1.2020 0:00, zhlédnuto 2043×

Papírový mobil jako digitální detox v režii Googlu

Zpráva o aplikaci podporující snahu některých uživatelů mobilních zařízení obejít se po určitý čas bez jejich fyzické přítomnosti.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.1.2020 0:00, zhlédnuto 587×

Zahraniční inspirace (2. část)

Článek navazuje na předchozí díl zahraniční inspirace a opět přináší několik tipů na využití různých technologií ve výuce.

Ludmila Kovaříková, publikováno 23.1.2020 0:00, zhlédnuto 1157×

Jak (ne)používat technologie – díl 8.: soustředění

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 22.1.2020 0:00, zhlédnuto 897×

Jak vypadá na kompetence orientovaná výuka?

Druhá ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato na základě definice kompetenčně orientované výuky odhaluje, do jaké míry ji naplňují ty americké školy, které ji aplikují.

Bořivoj Brdička, publikováno 20.1.2020 0:00, zhlédnuto 1479×, 2 komentáře

51 — 60 z celkem 3244
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
3.7.2020 14:00
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
3.7.2020 13:39
Česká rozvojová agentura podporuje trojstranné projekty českých organizací. Jedním…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
2.7.2020 13:29
Sluníčko svítí, květiny kvetou a bazén volá. Ano vážení, léto je konečně tu.…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…