- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Pedagogika 1:1 a otázky s ní související
Článek se zabývá způsoby zavádění a využití metodiky 1:1 (každý žák vlastní přístroj) v našich školách.
Neslyšící a svět médií
Článek představuje nový interaktivní multimediální výukový produkt pro mediální výchovu nejen žáků se sluchovým postižením.
Jak na internet: Webové aplikace
S rozvojem vysokorychlostního Internetu se otevřely možnosti používat internetové prohlížeče pro přístup k velmi komplexním internetovým stránkám, které dokáží nahradit celé programy, které by jinak měl uživatel…
Konec síťové neutrality?
Článek informuje o aktuální problematice zachování rovného přístupu k internetu pro všechny uživatele i poskytovatele služeb v podobě internetové neutrality. Tato otázka se silně dotýká i online vzdělávání.
Jak na metodu převrácené třídy
Přehled doporučení, které předkládají ve svých blogových příspěvcích odborníci na převrácenou třídu.
8 tipů pro výuku online
Pokračování inspirace na začlenění technologií a online prostředí do výuky vedená snahou autora ukázat, kudy vede cesta, po které se sám před časem vydal.
Mají sociální sítě ve škole své místo?
Inspirace ukazující, proč má smysl výukový potenciál sociálních sítí sledovat a snažit se ho do výuky aplikovat.
Potřebuje učitel portfolio?
Zamyšlení nad významem učitelského portfolia včetně praktických rad, jak ho vytvořit a jakou mu dát náplň.
Jak na internet: Otevřená data
Co má společného nákladní přeprava a národní hospodářství? Na Novém Zélandu by vám řekli, že poměrně dost. Loni tady totiž v rámci projektu Truckometer přišli na to, že na základě dat vládní agentury pro dopravu o…
Proč může být open-source Pandořinou skřínkou
Článek diskutuje problematiku využití proprietárního (komerčního) software versus open source ve výuce na základních školách. Vzhledem k aktuálnosti problematiky se dá předpokládat, že vyvolá polemiku.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
20.1.2021 23:04
Ivulínek
fórum Akce v MŠ
Strašně moc děkuji za tyto tipy na výlety... My doma nevlastníme auto a máme to tak…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
20.1.2021 21:59
Pepina
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
19.1.2021 21:50
Ivunka
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|