Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3302

Pedagogika 1:1 a otázky s ní související

Článek se zabývá způsoby zavádění a využití metodiky 1:1 (každý žák vlastní přístroj) v našich školách.

Ondřej Neumajer, publikováno 17.2.2015 0:00, zhlédnuto 4196×, 2 komentáře

Neslyšící a svět médií

Článek představuje nový interaktivní multimediální výukový produkt pro mediální výchovu nejen žáků se sluchovým postižením.

Pavel Löffelmann, publikováno 16.2.2015 13:17, zhlédnuto 3655×

Jak na internet: Webové aplikace

S rozvojem vysokorychlostního Internetu se otevřely možnosti používat internetové prohlížeče pro přístup k velmi komplexním internetovým stránkám, které dokáží nahradit celé programy, které by jinak měl uživatel…

Akademie CZ.NIC, publikováno 16.2.2015 10:50, zhlédnuto 5600×

Konec síťové neutrality?

Článek informuje o aktuální problematice zachování rovného přístupu k internetu pro všechny uživatele i poskytovatele služeb v podobě internetové neutrality. Tato otázka se silně dotýká i online vzdělávání.

Tomáš Chrstoš, publikováno 16.2.2015 0:00, zhlédnuto 3311×, 6 komentářů

Jak na metodu převrácené třídy

Přehled doporučení, které předkládají ve svých blogových příspěvcích odborníci na převrácenou třídu.

Jiří Tůma, publikováno 12.2.2015 0:00, zhlédnuto 5987×

8 tipů pro výuku online

Pokračování inspirace na začlenění technologií a online prostředí do výuky vedená snahou autora ukázat, kudy vede cesta, po které se sám před časem vydal.

Bc. Miloslav Khas, publikováno 11.2.2015 0:00, zhlédnuto 4419×

Mají sociální sítě ve škole své místo?

Inspirace ukazující, proč má smysl výukový potenciál sociálních sítí sledovat a snažit se ho do výuky aplikovat.

Bc. Miloslav Khas, publikováno 10.2.2015 0:00, zhlédnuto 4093×

Potřebuje učitel portfolio?

Zamyšlení nad významem učitelského portfolia včetně praktických rad, jak ho vytvořit a jakou mu dát náplň.

Bc. Miloslav Khas, publikováno 9.2.2015 0:00, zhlédnuto 7674×, 6 komentářů

Jak na internet: Otevřená data

Co má společného nákladní přeprava a národní hospodářství? Na Novém Zélandu by vám řekli, že poměrně dost. Loni tady totiž v rámci projektu Truckometer přišli na to, že na základě dat vládní agentury pro dopravu o…

Akademie CZ.NIC, publikováno 5.2.2015 13:10, zhlédnuto 3369×

Proč může být open-source Pandořinou skřínkou

Článek diskutuje problematiku využití proprietárního (komerčního) software versus open source ve výuce na základních školách. Vzhledem k aktuálnosti problematiky se dá předpokládat, že vyvolá polemiku.

Dalibor Kokeš, publikováno 5.2.2015 0:00, zhlédnuto 4200×, 15 komentářů

631 — 640 z celkem 3302


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
20.1.2021 23:04
Ivulínek
fórum Akce v MŠ
Strašně moc děkuji za tyto tipy na výlety... My doma nevlastníme auto a máme to tak…
20.1.2021 11:56
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
20.1.2021 21:59
Pepina
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
18.1.2021 8:00
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
14.1.2021 21:44

Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a…

15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
19.1.2021 21:50
Ivunka
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
14.1.2021 8:00
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
14.1.2021 17:21

Dobrý den,je zde nějaké řešení?

14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…