Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3252

Hodnocení k rozvíjení kompetencí žáka

Článek Petra Koubka (odborný pracovník NÚV) obsahuje vysvětlení požadavku na novou kulturu vyučování a učení ve škole na počátku 21. století. Nová, produktivní kultura vyučování a učení vychází důsledně z poznání…

Petr Koubek, publikováno 3.11.2014 11:20, zhlédnuto 4781×

Adobe Photoshop XVIII. Filtry v PS

Základní obeznámení s efektovými filtry v programu Adobe Photoshop.

Lukáš Veverka, MgA Eliška Jílková, publikováno 3.11.2014 9:16, zhlédnuto 944×, hodnocení: Hodnocení: 3

Příprava digitálního vzdělávání aneb když to staré potkává to nové

Zpráva o dalším MOOC kurzu, který realizovala NC State College of Education s cílem nasměrovat koordinátory ICT, metodiky či kouče k co nejvhodnějším postupům integrace technologií do výuky.

Bořivoj Brdička, publikováno 3.11.2014 0:00, zhlédnuto 4074×

Fenomén online hry

Zamyšlení nad značnou oblibou online her u současné generace studentů SŠ podložené vlastním průzkumem autora na třech školách.

Tomáš Jakubička, publikováno 30.10.2014 0:00, zhlédnuto 4276×, 5 komentářů

Adobe Photoshop XVII. Vrstvy v PS

Základní popis práce s vrstvami v programu Adobe Photoshop. Součástí DUMu je videoukázka.

Lukáš Veverka, MgA Eliška Jílková, publikováno 27.10.2014 8:39, zhlédnuto 898×, hodnocení: Hodnocení: 3

Kdy dojde k technologické personalizaci výuky?

Malé zamyšlení nad možnostmi individualizace či dokonce personalizace výukového procesu iniciované současnou polemikou mezi odborníky podložené přehledem historického vývoje této problematiky.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.10.2014 0:00, zhlédnuto 5716×

Adobe Photoshop XVI. Transformace obrazu v PS

Základní popis funkce transformace obrazu v programu Adobe Photoshop.

Lukáš Veverka, MgA Eliška Jílková, publikováno 23.10.2014 9:20, zhlédnuto 981×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jsou naše předpoklady o čtení nesprávné?

Informace o často diskutovaném tématu týkajícím vlivu technologií na úroveň čtenářské gramotnosti postavená na překvapivém blogovém příspěvku Tima Kastelleho a vlastním názoru autora.

Vladimír Doležal, publikováno 23.10.2014 0:00, zhlédnuto 2818×

Spisovatelé národního obrození a jejich nejznámější díla

Žáci si prohloubí znalosti z literatury národního obrození. V první části přiřazují ke spisovatelům jejich nejznámější díla, ve druhé části k literárním dílům správně přiřazují autory.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 22.10.2014 8:56, zhlédnuto 3410×, hodnocení: Hodnocení: 3

Adobe Photoshop XV. Základní retuš v PS

Základní popis retuše v programu Adobe Photoshop. Součástí DUMu je videoukázka.

Lukáš Veverka, MgA Eliška Jílková, publikováno 21.10.2014 8:46, zhlédnuto 925×, hodnocení: Hodnocení: 3

641 — 650 z celkem 3252


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.8.2020 19:26
Fas
Chci se zeptat někoho zkušeného na elektřinu.Už dlouho řeším jeden problém.Když je…
14.8.2020 9:30
v blogu Vzdělavatel
OBSAH Úvod   Recenze: Svobodová, H. (2019). Outdoor Education in Geography: A Specific…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.8.2020 9:24
Dobrý den, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Je toto dobrý překladač…
12.8.2020 14:47
Můžeme v lese najít houbu Vožobuli? Jak poznáme, která houba je jedlá a která jedovatá?…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
12.8.2020 10:29
Obsah webináře bude zaměřen na získání informací o symptomatice Poruch autistického…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…