Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3173

Třídní učitel 2.0 – díl 3.: fotografie

Třetí díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na fotografie a jejich sdílení.

Jaroslav Mašek, publikováno 24.4.2019 0:00, zhlédnuto 2289×, 2 komentáře

Anya Kamenetz o technologiích pro rodiče

Zpráva přinášející informaci o činnosti známé americké blogerky, specialistky na problematiku využívání mobilních zařízení dětmi doma.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.4.2019 0:00, zhlédnuto 1417×

Na Spomocníkovi – díl 4.: Štěpánka Baierlová a Hanka Šandová

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 17.4.2019 0:00, zhlédnuto 1227×

Neřešte zda, ale co děti s přístroji dělají

Zpráva shrnující výsledky dvou výzkumů podporujících náš doporučovaný přístup k technologiím v rukou žáků. Jeden pochází z australské Queensland University of Technology, druhý z University of Oxford. Titulek říká vše.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.4.2019 0:00, zhlédnuto 2111×

Tvoříme Wikipedii – díl 3.: WMF aneb aktualizujeme Wikipedii

Ve třetím dílu tohoto seriálu se zaměříme na zastaralé články na Wikipedii. Kde tyto články najít, jak je opravit a jak předcházet tomu, aby nezastarávaly.

Jaroslav Mašek, publikováno 10.4.2019 0:00, zhlédnuto 1144×

5 největších výzev školství podle CoSN

Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími technologiemi.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.4.2019 0:00, zhlédnuto 2152×, 1 komentář

Jak (ne)používat technologie – díl 2.: pracovní workflow

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 3.4.2019 0:00, zhlédnuto 2155×, 1 komentář

Tramvajové dilema a informatické myšlení

Článek vysvětluje zajímavý problém, na který narážejí vývojáři systémů řízení autonomních (samořídicích) vozidel. Komu v případě nevyhnutelnosti nehody více ublížit?

Bořivoj Brdička, publikováno 1.4.2019 0:00, zhlédnuto 1640×

Umělá inteligence ve školství a v práci učitele

Přehledový článek o významu a stavu využití umělé inteligence v našem školství.

Ondřej Neumajer, publikováno 28.3.2019 0:00, zhlédnuto 1877×

Na Spomocníkovi – díl 3.: Ondřej Neumajer

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 27.3.2019 0:00, zhlédnuto 1287×

61 — 70 z celkem 3173
«« « 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
9.12.2019 9:59
Mám z toho pocit, že Vám, pane Černý, při psaní uniklo ještě pár dalších podstatných…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:22
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…