Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3265

Transformátor – interaktivní webová stránka

Interaktivní webová stránka umožňuje zadat parametry transformátoru (počty závitů, vstupní hodnoty). Změna se hned promítne do výpočtu výstupních hodnot. Pro spuštění je nutné rozbalit složku a následně otevřít soubor…

Ing. Jitka Vlčková, publikováno 18.2.2020 10:23, zhlédnuto 767×, hodnocení: Hodnocení: 4

Výhled 2020 podle Journalu

Výtah z článku známého amerického zpravodajského portálu, který ukazuje, kam směřuje tamní vývoj vzdělávacích technologií. Je zajímavé ho porovnat s vývojem naším.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.2.2020 0:00, zhlédnuto 700×

Třídní učitel 2.0 – díl 7.: třídní web

Sedmý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na tvorbu třídního webu.

Jaroslav Mašek, publikováno 12.2.2020 0:00, zhlédnuto 2668×

Budoucnost škol podle WEF

Informace o zprávě Světového ekonomického fóra, která popisuje, jak by měla vypadat škola budoucnosti připravující žáky na existenci v éře průmyslu 4.0.

Bořivoj Brdička, publikováno 10.2.2020 0:00, zhlédnuto 1408×

Aktivity z Digicenter (7. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 7. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 5.2.2020 0:00, zhlédnuto 919×

Otevřené online kurzy pro učitele na Eduskopu

Informace o dvou nových MOOC kurzech tematicky zaměřených na změny ve výuce informatiky s přesahem do mnoha předmětů, které vyvinul projekt PRIM, a přináší je portál Eduskop.

Bořivoj Brdička, publikováno 3.2.2020 0:00, zhlédnuto 2649×

Třídní učitel 2.0 – díl 6.: třídní intranet

Šestý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na tvorbu třídního intranetu.

Jaroslav Mašek, publikováno 29.1.2020 0:00, zhlédnuto 2255×

Papírový mobil jako digitální detox v režii Googlu

Zpráva o aplikaci podporující snahu některých uživatelů mobilních zařízení obejít se po určitý čas bez jejich fyzické přítomnosti.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.1.2020 0:00, zhlédnuto 655×

Zahraniční inspirace (2. část)

Článek navazuje na předchozí díl zahraniční inspirace a opět přináší několik tipů na využití různých technologií ve výuce.

Ludmila Kovaříková, publikováno 23.1.2020 0:00, zhlédnuto 1410×

Jak (ne)používat technologie – díl 8.: soustředění

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 22.1.2020 0:00, zhlédnuto 1047×

71 — 80 z celkem 3265


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
30.9.2020 9:56
Kde je ČŠI se svým Moodle? (InspIS E-learning).  Pouze nevyužitá šance ČŠI pozitivně…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…