- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Na Spomocníkovi – díl 2.: Petra Boháčková
Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…
Digitální wellbeing na Future Learn
Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný prostřednictvím Future Learn.
Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve třídě
Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy. Věnuje pozornost též pedagogickým souvislostem.
Jak (ne)používat technologie – díl 1.: ekosystém
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…
Abeceda tvořivosti podle Laury Fleming
Zatím poslední z řady pomocných metodických materiálů na podporu zavádění modelu tvořivého myšlení do výuky. Inspiraci tentokrát přináší odbornice z New Jersey Laura Fleming.
BYOD, ano či ne?
Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce v našich podmínkách.
Třídní učitel 2.0 – díl 1.: e-mail
První díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie, se zaměřuje na e-mailovou komunikaci.
Hodina géniů podle A. J. Julianiho
Třetí ze čtyř příspěvků, které se věnují zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento ukazuje, jak tvořivé myšlení aplikuje jeden z největších expertů na danou problematiku A. J. Juliani z americké Pensilvánie.
Classtime
Recenze aplikace použitelné pro zpětnou vazbu od žáků a ověřování dosažených výukových výsledků, která zjevně plánuje lokalizaci do češtiny.
Tvoříme Wikipedii – díl 1.: BETT aneb encyklopedické heslo v pěti bodech
V prvním dílu tohoto seriálu se detailně podíváme na encyklopedické heslo na Wikipedii – jeho významnost, strukturu, obsah, styl a zdroje a společně vytvoříme či upravíme článek o mezinárodní vzdělávací události BETT.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
10.12.2019 22:23
canyla
fórum Interaktivní tabule
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
|
12.12.2019 12:35
v blogu Referát Metodického portálu
Doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D. nabídne popis a rozklíčování některých situací, k…
|
10.12.2019 18:36
https://zsbrigadn ik u. ed upage.org/text/?t ex t= te achers/-9…
|
12.12.2019 9:06
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
Dovednost dobře komunikovat a spolupracovat s dětmi, kolegy, rodiči, dalšími partnery…
|
|
10.12.2019 21:20
fórum Aktuality
a problémy učitelů s nadanými žáky - je to problém? - online setkání - středa 18. 12.…
|
11.12.2019 16:29
v blogu Publish or Perish
V diskuzích na webu mě zaujal termín výukový SW. Zdá se, že diskutující, kteří tento…
|
10.12.2019 8:54
A právě tuto schopnost spadající do oblasti kritického myšlení Willing ha m jako jednu z…
|
12.12.2019 9:06
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
6. května 2020 proběhne v Praze každoroční konference Nakladatelství Raabe. Tentokrát se…
|
|
10.12.2019 21:18
fórum Online setkávání
Středa 18. 12. 2019, 20:00 Problémy nadaných žáků s učiteli a problémy učitelů s…
|
9.12.2019 11:01
v blogu Referát Metodického portálu
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
|
11.12.2019 19:05
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 11. 12. 2019. Metodický portál RVP.CZ využívá…
|
|