RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1311

ALTERNATIVY – 10. ročník konference a prakticky zaměřených seminářů

Regionální centrum Asociace učitelů angličtiny při ICV & Jazykové škole Kutná Hora ve spolupráci s Národním podpůrným střediskem pro eTwinning NAEP srdečně zve učitele a další pedagogické pracovníky mateřských,…

Regionální centrum AUAČR, publikováno 26.1.2010 13:59, zhlédnuto 8123×

Horizon Report 2010

Přehled hlavních zjištění pravidelné výroční zprávy sdružení New Media Consortium a Educause zabývající se trendy budoucího vývoje vzdělávacích technologií.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.1.2010 0:00, zhlédnuto 5961×

Jednotné zkoušky z informatiky jako součást ruské maturity

Článek se zabývá zaváděním státní maturity v Rusku a popisuje, jak vypadá zkouška z volitelné informatiky.

Michal Marád, publikováno 21.1.2010 0:00, zhlédnuto 1404×

Kdo jste, pane?

Článek popisuje nové možnosti technologie rozšířené reality a naznačuje možnosti uplatnění ve výuce.

Bořivoj Brdička, publikováno 19.1.2010 0:00, zhlédnuto 1389×

Cestování z „pohodlí“ školní lavice

Článek popisuje možnosti výukového využití mapově orientovaných Google aplikací.

Mgr. Martin Rusek, publikováno 18.1.2010 0:00, zhlédnuto 2743×

Donedávna nemyslitelné je dnes běžné!

Praktická ukázka metodiky aplikace zpětného kanálu na Twitteru používané Shelly Blake-Plockem - učitelem hudby, historie a latiny na středních školách v Baltimore (Maryland, USA) .

Bořivoj Brdička, publikováno 12.1.2010 0:00, zhlédnuto 4355×

Najdi, co neznáš! Ale jak a kde?

Upoutávka na soutěž pro školy spojená s malou lekcí v hledání na internetu.

Jaroslav Mašek, publikováno 11.1.2010 0:00, zhlédnuto 1714×

Finanční gramotnost – úlohy a metodika

Publikace připravená Národním ústavem odborného vzdělávání v rámci resortního projektu MŠMT Finanční gramotnost – metodická příručka pro učitele.

Lukáš Hula, publikováno 8.1.2010 9:11, zhlédnuto 15367×, hodnocení: Hodnocení: 3

Katalog výukových aktivit podle modelu TPCK

Článek popisuje jednu z možných metod praktické implementace modelu TPCK do školních vzdělávacích programů.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.1.2010 0:00, zhlédnuto 4133×

Proč nemají žáci rádi školu?

Článek shrnuje argumenty profesora kognitivní psychologie na University of Virginia Daniela Willinghama o tom, proč žáci často nemají školu rádi.

Bořivoj Brdička, publikováno 14.12.2009 0:00, zhlédnuto 4470×

1011 — 1020 z celkem 1311


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
25.9.2020 12:17
Zveme Vás na 7. minikonferenci odborného panelu digitální gramotnosti s podtitulem…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
23.9.2020 14:49
No, asi dobré. Já s informacemi v článku i celkem dokážu souhlasit. Na naší škole…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…