RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1247

Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu

Zpráva o publikování českého překladu evropského dokumentu popisujícího digitální kompetence pedagogů, jehož součástí jsou i standardy, které mohou být použity k sebehodnocení a budou mít vliv na definování profilu…

Ondřej Neumajer, publikováno 24.9.2018 0:00, zhlédnuto 6541×

Jak může umělá inteligence učitelům pomoci

Zpráva o výsledcích výzkumu Seana Kellyho z University of Pittsburgh, který vyvinul nástroj automaticky hodnotící kvalitu výuky na základě zvukového záznamu prostřednictvím analýzy tzv. „autentických“ otázek.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.9.2018 0:00, zhlédnuto 1372×

Obličej jako veřejně rozpoznatelná informace

Zpráva o nejnovějším fenoménu spojeném se všudypřítomnou existencí kamer snímajících prostor, v němž se pohybujeme.

Bořivoj Brdička, publikováno 10.9.2018 0:00, zhlédnuto 1224×

Grafické nástroje Lisy Rost

Zpráva o činnosti německé expertky na vizualizaci dat spolu s testování některých nástrojů, které doporučuje.

Radim Doležel, publikováno 30.8.2018 0:00, zhlédnuto 1402×

Příprava učitelů hrou

Zpráva o hře vyvinuté v MIT Teaching Systems Lab, jejímž cílem je pomoci studentům učitelství získat celkový přehled o vývoji školství za posledních 100 let.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.8.2018 0:00, zhlédnuto 2788×, 1 komentář

Ochrana súkromia študentov na sociálnych sieťach

Zamyšlení nad tím, co pedagogům brání ve využití sociálních médií a jak by k nim měli přistupovat.

Paulína Pélyová, publikováno 30.7.2018 0:00, zhlédnuto 2802×, 2 komentáře

Jak se i na vejšce můžete naučit anglicky?

Vlastní zkušenost s výukou jazyka, která se může stát užitečnou inspirací pro každého.

Ráchel Kopůncová, publikováno 2.7.2018 0:00, zhlédnuto 2254×

Když velký bratr dostane velká data

Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.6.2018 0:00, zhlédnuto 3307×, 4 komentáře

Vize budoucnosti z pohledu školské instituce

Informace o zprávě, kterou pro nasměrování svého budoucího vývoje vypracoval Georgijský technický institut. Aplikuje současné vnímání komplexního vývoje světa, a tak může být inspirací jiným institucím i obecné…

Bořivoj Brdička, publikováno 18.6.2018 0:00, zhlédnuto 1659×

Škola jako místo pro práci

Zpráva o mé účasti na akci EUN doprovázející publikování výzkumné zprávy o zavádění na tvorbu orientovaných flexibilních prostor do evropských škol. Jedná se o výstup aktivit specializovaného pracoviště EUN – Future…

Bořivoj Brdička, publikováno 11.6.2018 0:00, zhlédnuto 3795×, 8 komentářů

101 — 110 z celkem 1247


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV