- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Od paradoxu využitelnosti k hypotéze remixu
Příspěvek popisuje aktuální posun v aplikaci OER (otevřených výukových zdrojů) do výuky na základě poznatků, které publikoval přední vědec tohoto oboru David Wiley a předložil veřejnosti v rámci MOOC kurzu Introduction…
Scratch jako nástroj pro začátky s programováním
Článek o aplikaci, která umožňuje vytvářet programy manipulací s grafickými programovými elementy, a o využití programu ve výuce programování pro děti.
Co je zajímavého v žebříčku Top 200 Tools for Learning 2017?
Jane Hartová už po jedenácté sestavila za pomoci 2174 hlasujících z 52 států žebříček nejpopulárnějších nástrojů pro učení. Co je na tomto žebříčku zajímavého? Proč mu věnovat pozornost a proč ho naopak…
Ozoboti ve školství aneb programování hrou
Článek o nejmenším modelu robota s českými kořeny. O jeho vlastnostech, schopnostech a možnostech výuky informatického myšlení hravou formou.
Amarův zákon a Hype cyklus
Přehled základních poznatků o zavádění technických inovačních postupů do praxe, postavený na výzkumu amerického vědce Roye Amary a na jeho praktické aplikaci v podobě Hype cyklu poradenské agentury Gartner.
Gary Stager – největší konstrukcionista dneška
Zpráva o činnosti jednoho z největších současných odborníků na výuku směřující k digitální gramotnosti, následovníka světoznámého autora Loga Seymoura Paperta.
Ambasadoři komerčních produktů ve školství
Informace o případu americké učitelky, která podniká, a to v zájmu vlastního osobního růstu a zlepšení podmínek výuky ve své třídě. Článek je doplněn našimi domácími souvislostmi.
Personalizované či personální vzdělávání
Článek vysvětluje, jak chápe rozdíl mezi personalizovaným a personálním vzděláváním duchovní otec konektivismu Stephen Downes.
I finští učitelé mají občas starosti
Zpráva o návštěvě autora v jedné finské škole se zvláštním zaměřením na technologie.
5 způsobů, jak může gamifikace pomoci studentům rozvíjet myšlení
Přehledový článek přináší informace získané studiem zahraničních zdrojů, které se týkají možností výukového využití počítačových her. Jako příklad je použita světoznámá aplikace na výuku jazyků Duolingo.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|