Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1332

10 zásad moderní školy podle Willa Richardsona a Bruce Dixona

Informace o studii odborníků stojících za portálem Educating Modern Learners, jejíž náplní je formulace 10 doporučení pro transformaci současné školy v souladu s vývojem světa.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.2.2017 0:00, zhlédnuto 3928×, 3 komentáře

Vize moderního studenta

Článek pokračuje v informování o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation chápe digitální kompetence – tentokrát studentů.

Jitka Rohelová, publikováno 23.2.2017 0:00, zhlédnuto 2315×

Kdo je Jackie Gerstein?

Informace o mimořádně inspirativní americké učitelce, která příkladným způsobem pracuje s technologiemi.

Martin Kadrnožka, publikováno 20.2.2017 0:00, zhlédnuto 3149×

Superinteligence podle Macieje Cegłowského

Výtah z přednášky kalifornského počítačového experta Macieje Cegłowského se zabývá budoucím vývojem umělé inteligence a katastrofickými předpověďmi, že ovládne svět a zničí naši civilizaci.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.2.2017 0:00, zhlédnuto 3845×, 1 komentář

Jak pracovat s chybou

Informace o možnostech výukového využití různých druhů chyb podle ředitele americké společnosti Mindsetworks Eduarda Briceña.

Martin Herejk, publikováno 9.2.2017 0:00, zhlédnuto 5650×

Od kultury konektivity k platformním společnostem

Představení vrcholné představitelky holandské vědy José van Dijck, která se zabývá sociálními médii a digitální kulturou. Seznámení s obsahem jejího vystoupení na konferenci internetových vědců v Berlíně s diskuzí…

Bořivoj Brdička, publikováno 6.2.2017 0:00, zhlédnuto 7791×, 8 komentářů

Kdo má prospěch z MOOC kurzů a proč?

Popis aktuálního vývoje MOOC kurzů na základě výzkumů Coursery a nejnovějších dat Class Central, z nichž vyplývá tendence zpoplatňování těchto služeb.

Petra Černá, publikováno 2.2.2017 0:00, zhlédnuto 5852×, 7 komentářů

PISA 2018 a globální kompetence

Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny reagovat.

Bořivoj Brdička, publikováno 30.1.2017 0:00, zhlédnuto 8117×, 7 komentářů

Analýza dat v rukou koordinátora technologií

Článek na základě informací z amerického Wisconsinu rozebírá problematiku zavádění digitální analýzy výukových výsledků do činnosti učitelů z pohledu koordinátora (metodika) ICT.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.1.2017 0:00, zhlédnuto 3120×, 2 komentáře

Přišel čas přesunout žáky do další reality?

Druhý díl seriálu o virtuální (a rozšířené) realitě shrnuje stav na konci roku 2016. Tentokrát se článek věnuje využití těchto technologií ve výuce.

Pavel Janíček, publikováno 19.1.2017 0:00, zhlédnuto 5713×, 9 komentářů

281 — 290 z celkem 1332


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání