- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Khanova škola v Digicentru – část 1.: Seznámení a význam
O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.
Relevance jako základ digitální školy
První ze dvou článků informujících o výstupech amerického International Center for Leadership in Education. Tento se věnuje Rámci relevance výuky.
Zkoumání vlivu socializovaného robota Tega na vývoj dětí v MIT Media Lab
Zpráva o výzkumu, který v rámci své dizertace na MIT Media Lab realizovala tamní doktorandka Jacqueline M Kory-Westlund.
Anya Kamenetz o technologiích pro rodiče
Zpráva přinášející informaci o činnosti známé americké blogerky, specialistky na problematiku využívání mobilních zařízení dětmi doma.
Na Spomocníkovi – díl 4.: Štěpánka Baierlová a Hanka Šandová
Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…
Neřešte zda, ale co děti s přístroji dělají
Zpráva shrnující výsledky dvou výzkumů podporujících náš doporučovaný přístup k technologiím v rukou žáků. Jeden pochází z australské Queensland University of Technology, druhý z University of Oxford. Titulek říká vše.
5 největších výzev školství podle CoSN
Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími technologiemi.
Tramvajové dilema a informatické myšlení
Článek vysvětluje zajímavý problém, na který narážejí vývojáři systémů řízení autonomních (samořídicích) vozidel. Komu v případě nevyhnutelnosti nehody více ublížit?
Umělá inteligence ve školství a v práci učitele
Přehledový článek o významu a stavu využití umělé inteligence v našem školství.
Na Spomocníkovi – díl 3.: Ondřej Neumajer
Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
10.12.2019 22:23
canyla
fórum Interaktivní tabule
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
|
9.12.2019 11:01
v blogu Referát Metodického portálu
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
10.12.2019 18:36
https://zsbrigadn ik u. ed upage.org/text/?t ex t= te achers/-9…
|
10.12.2019 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 10. 12. 2019. Metodický portál RVP.CZ využívá…
|
|
10.12.2019 21:20
fórum Aktuality
a problémy učitelů s nadanými žáky - je to problém? - online setkání - středa 18. 12.…
|
6.12.2019 12:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
|
10.12.2019 8:54
A právě tuto schopnost spadající do oblasti kritického myšlení Willing ha m jako jednu z…
|
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
|
|
10.12.2019 21:18
fórum Online setkávání
Středa 18. 12. 2019, 20:00 Problémy nadaných žáků s učiteli a problémy učitelů s…
|
5.12.2019 13:28
v blogu Referát Metodického portálu
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
|
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
|
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
|
|