RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1283

Horizonty podle CoSN

Letošní přehled největších výzev, urychlovačů a technologických spouštěčů, které budou ovlivňovat školství v blízké budoucnosti, jak je v režii CoSN odhalila skupina špičkových světových odborníků.

Bořivoj Brdička, publikováno 30.9.2019 0:00, zhlédnuto 1442×

iPrázdniny jako model spolupráce učitelů

Zamyšlení nad významem naší prázdninové aktivity obohacující učitele, která byla realizována ve spolupráci Spomocníka s Elixírem do škol.

Bořivoj Brdička, publikováno 26.9.2019 0:00, zhlédnuto 1293×

Digitální stopa učitele – díl 2.: LinkedIn

Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Druhý díl se věnuje profesní sociální síti LinkedIn.

Jaroslav Mašek, publikováno 25.9.2019 0:00, zhlédnuto 2154×

Mike Walsh

Zpráva o známém expertovi na transformaci firem v prostředí internetem podporovaného globálního trhu, který je častým zvaným řečníkem na konferencích, naposledy na ISTE19.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.9.2019 0:00, zhlédnuto 1299×

Strategický plán rozvoje sociálně-mediální gramotnosti podle EUN

Zpráva o projektu a kurzu EUN Academy Social Media Literacy for Change, která naznačuje, kudy vede cesta k nastavení správné politiky školy k digitálním zařízením, primárně k vlastním mobilům žáků.

Bořivoj Brdička, publikováno 16.9.2019 0:00, zhlédnuto 1726×

Digitální stopa učitele – díl 1.: osobní web

Seriál se zaměřuje na různé oblasti online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré (nejen) pro učitele vytvářet digitální stopy. První díl se věnuje osobní stránce.

Jaroslav Mašek, publikováno 11.9.2019 0:00, zhlédnuto 1682×

Od cvičení opakováním přes náhodu k vlastnímu výběru

Druhá část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho.

Bořivoj Brdička, publikováno 9.9.2019 0:00, zhlédnuto 1265×

iPrázdniny s učiteli – zakončení aneb kdo nakonec získá iPad

iPrázdniny s učiteli jsou za námi. Pojďme si je krátce připomenout a podívat se na to, co dál.

Jaroslav Mašek, publikováno 4.9.2019 0:00, zhlédnuto 1696×, 1 komentář

Od stylů učení k mentálním modelům

První část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.9.2019 0:00, zhlédnuto 1731×, 1 komentář

iPrázdniny s učiteli 10: Můj nový školní rok v myšlenkové mapě

V desáté a poslední aktivitě prázdninové akce Virtuálního Digicentra s názvem iPrázdniny s učiteli budeme přemýšlet o novém školním roce pomocí myšlenkové mapy.

Jaroslav Mašek, publikováno 26.8.2019 0:00, zhlédnuto 1667×

61 — 70 z celkem 1283
«« « 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.6.2020 20:59
Dobrý den, bude tento webinář někde ke stažení, prosím? Měla jsem zájem se přihlásit,…
3.6.2020 18:00
Autoři: Marie Hofmanová, Petr Naske Spolupráce: Kamil Kopecký, Jaroslav Mašek   Při…
3.6.2020 19:56
Otázky, které lektoři nestihli zodpovědět v průběhu semináře, jsou spolu s odpověďmi…
3.6.2020 18:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 3. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
3.6.2020 17:54
fórum Aktuality
aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme - online setkání - středa 10. 6. 2020,…
3.6.2020 10:36
Metodický portál RVP.CZ pomáhá svým uživatelům už řadu let. Za tu dobu se zde…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
3.6.2020 12:10
Skupina PPUČ
3.6.2020 17:50
Středa 10. 6. 2020, 20:00 Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme…
2.6.2020 10:33
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…