Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1328

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 1.: Prázdninový den

V 1. dílu iPrázdnin s učiteli 2 vyprávíme příběhy jednoho prázdninového dne učitelů.

Jaroslav Mašek, publikováno 6.7.2020 0:00, zhlédnuto 3278×

Podvádění při online výuce

Zpráva o vývoji aplikací použitelných na kontrolu činnosti studentů či žáků při online výuce.

Bořivoj Brdička, publikováno 30.6.2020 0:00, zhlédnuto 4580×

Trochu jiný pohled na pandemii z Anglie

Aktualita ukazující, jak se o aktuální situaci, v níž je třeba učit online, diskutuje v Anglii.

Bořivoj Brdička, publikováno 24.6.2020 0:00, zhlédnuto 1856×, 1 komentář

iPrázdniny s učiteli 2 (prázdninová akce Virtuálního Digicentra)

Představení 2. ročníku prázdninové akce Virtuálního Digicentra Elixíru do škol.

Jaroslav Mašek, publikováno 22.6.2020 0:00, zhlédnuto 4143×

Částečná a výběrová online výuka

Online výuka nemusí být vždy komplexní, zvlášť pokud jde o její začlenění do té prezenční. Pro začátek může být jen částečná, nebo pro naši potřebu jen výběrová. Na některé z jejích zásad však musíme myslet vždy.

Jaroslav Mašek, publikováno 17.6.2020 0:00, zhlédnuto 6039×

Digitální občanství podle Common Sense

Informace o existenci kurikula americké neziskovky Common Sense, které pokrývá výuku tematiky digitálního občanství od MŠ až po SŠ, jež má přesah jak do mediální výchovy, tak do digitální gramotnosti.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.6.2020 0:00, zhlédnuto 2449×, 2 komentáře

10 rad žákům nejen pro online výuku

Jaké rady dáme našim žákům pro další online výuku? V tomto článku najdete ty, které autor pokládá za důležité. Možná vás inspirují pro vytvoření těch vašich.

Jaroslav Mašek, publikováno 10.6.2020 0:00, zhlédnuto 7258×

Teamsy integrují cizí LMS

Komentář ke zprávě oznamující integraci několika cizích systémů řízení výuky do prostředí MS Teams, a to včetně u nás hodně rozšířeného Moodlu.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.6.2020 0:00, zhlédnuto 1621×

10 způsobů, jak se o žáky zajímat online

O žáky se nestačí zajímat jen ve škole. Je potřeba se o ně zajímat také online. A tento zájem je mnohdy ještě důležitější než ten, který projevujeme při osobních setkáních s nimi. Jak konkrétně jej projevovat, se…

Jaroslav Mašek, publikováno 3.6.2020 0:00, zhlédnuto 8256×

Ofqual vyhlašuje soutěž na ověřování testů umělou inteligencí

Informace o postupu anglického úřadu garantujícího kvalitu státních zkoušek (včetně maturity), který se rozhodl zkoumat možnost nasazení umělé inteligence do hodnocení a vypisuje v té souvislosti soutěž na nejlepší řešení.

Bořivoj Brdička, publikováno 1.6.2020 0:00, zhlédnuto 1210×

91 — 100 z celkem 1328


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
3.7.2021 13:18
Petra
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Od nového školního roku se stanu…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…