RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1195

Hodnocení v duchu Two Rivers

Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.

Bořivoj Brdička, publikováno 21.10.2019 0:00, zhlédnuto 1032×

Personalizovaný systém Summit Learning

Základní informace o vývoji personalizovaného systému řízení výuky Summit Learning a o tom, za jakých podmínek ho neziskovka TLP Education zdarma nabízí americkým školám.

Bořivoj Brdička, publikováno 14.10.2019 0:00, zhlédnuto 866×

Jak (ne)používat technologie – díl 5.: Pomodoro

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 9.10.2019 0:00, zhlédnuto 1612×

Davův seminář otevřené pedagogiky

Zpráva o obsahu zajímavého prezenčního semináře, který nedávno realizoval Dave Cormier v rámci kurzu Digital Pedagogy Lab pro mezinárodní skupinu učitelů v kanadském Torontu.

Bořivoj Brdička, publikováno 7.10.2019 0:00, zhlédnuto 982×

Digitální stopa učitele – díl 3.: Wikipedie

Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Třetí díl se věnuje Wikipedii.

Jaroslav Mašek, publikováno 2.10.2019 0:00, zhlédnuto 1295×

Horizonty podle CoSN

Letošní přehled největších výzev, urychlovačů a technologických spouštěčů, které budou ovlivňovat školství v blízké budoucnosti, jak je v režii CoSN odhalila skupina špičkových světových odborníků.

Bořivoj Brdička, publikováno 30.9.2019 0:00, zhlédnuto 1264×

iPrázdniny jako model spolupráce učitelů

Zamyšlení nad významem naší prázdninové aktivity obohacující učitele, která byla realizována ve spolupráci Spomocníka s Elixírem do škol.

Bořivoj Brdička, publikováno 26.9.2019 0:00, zhlédnuto 1173×

Digitální stopa učitele – díl 2.: LinkedIn

Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Druhý díl se věnuje profesní sociální síti LinkedIn.

Jaroslav Mašek, publikováno 25.9.2019 0:00, zhlédnuto 1856×

Mike Walsh

Zpráva o známém expertovi na transformaci firem v prostředí internetem podporovaného globálního trhu, který je častým zvaným řečníkem na konferencích, naposledy na ISTE19.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.9.2019 0:00, zhlédnuto 1140×

Strategický plán rozvoje sociálně-mediální gramotnosti podle EUN

Zpráva o projektu a kurzu EUN Academy Social Media Literacy for Change, která naznačuje, kudy vede cesta k nastavení správné politiky školy k digitálním zařízením, primárně k vlastním mobilům žáků.

Bořivoj Brdička, publikováno 16.9.2019 0:00, zhlédnuto 1414×

21 — 30 z celkem 1195
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.1.2020 14:25
Děkuji, kolegové, můžete "odpovídat"; ale můžete také upozornit na něco, co shledáte…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
Digifolio sdružuje informace o Výchově k občanství, Občanském a společenskovědní m…
27.1.2020 20:08
Dominik Raška
Milí lídři, toto fórum je určené pro sdílení Vašich zkušeností s využíváním…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
INFORMACE O NOVĚ VZNIKLÉ ASOCIACI UČITELŮ OBČANSKÉ VÝCHOVY A SPOLEČENSKÝCH VĚD.  TO, O…
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
28.1.2020 13:53
Skupina Finanční gramotnost
Cílem pohledu je podat základní informace o dostupném neformálním vzdělávání ve…