RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1237

Nástroje pro tvorbu vlastních mobilních aplikací

Přehled existujících systémů pro tvorbu mobilních aplikací z pohledu učitele.

Jan Fojtík, publikováno 18.1.2016 0:00, zhlédnuto 38303×, 4 komentáře

Aplikace podle Globální digitální občanské nadace

Přehled aplikací, které učitelům pro využití ve výuce doporučuje americká Globální digitální občanská nadace.

Martin Jelínek, publikováno 14.1.2016 0:00, zhlédnuto 2535×

5 cyklických chyb profesora Zhao

Informace o nové knize profesora University of Oregon Yonga Zhao (a kol.), která nám ukazuje, jaké chyby při implementaci vzdělávacích technologií děláme a jak bychom je měli eliminovat.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.1.2016 0:00, zhlédnuto 1951×

Role technologií na cestě k inkluzi

Přehledová zpráva o tom, jakou roli by měly v procesu zavádění inkluze hrát vzdělávací technologie, doplněná kritikou situace u nás doma.

Bořivoj Brdička, publikováno 7.1.2016 0:00, zhlédnuto 3723×, 1 komentář

Jak utratit 45 miliard dolarů aneb Co radí Reich Zuckerbergovi

Zpráva o jedné reakci na zveřejněný záměr manželů Chan-Zuckerbergových, většinových majitelů Facebooku, věnovat 99 % svých akcií na dlouhodobé projekty snižující rozdíly mezi dětmi a zvyšující jejich naději na…

Bořivoj Brdička, publikováno 4.1.2016 0:00, zhlédnuto 3634×, 11 komentářů

Cubanovy principy úspěšné reformy školství

Přehled zásad pro úspěšné zavádění změn do školství známého emeritního profesora Stanfordu, vědce na poli vzdělávacích technologií Larryho Cubana.

Bořivoj Brdička, publikováno 21.12.2015 0:00, zhlédnuto 4348×, 22 komentářů

Pepper Robot

Informace o trochu netradičním sociálně orientovaném robotu jménem Pepper.

Martin Kučera, publikováno 17.12.2015 0:00, zhlédnuto 2297×

Jak definovat digitální gramotnost?

Článek na základě kurzu EMMA 21st Century Learning shrnuje existující způsoby definování digitální, mediální a informační gramotnosti a připomíná, že je třeba urychleně řešit naši domácí školskou politiku, která se…

Bořivoj Brdička, publikováno 14.12.2015 0:00, zhlédnuto 8660×, 11 komentářů

Digitální inkluze po americku

Zpráva o opatřeních, která v souvislosti s umožněním vlastního personalizovaného učení všem realizují školské instituce v USA.

Bořivoj Brdička, publikováno 7.12.2015 0:00, zhlédnuto 3024×, 1 komentář

Stanou se nám Finové nedostižným vzorem?

Druhá část popisu stávajících změn ve finském školství se věnuje aktuální reformě, která příkladným způsobem do výukového procesu implementuje digitalizaci.

Bořivoj Brdička, publikováno 3.12.2015 0:00, zhlédnuto 6313×, 3 komentáře

311 — 320 z celkem 1237


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
3.7.2020 14:00
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
3.7.2020 13:39
Česká rozvojová agentura podporuje trojstranné projekty českých organizací. Jedním…
29.6.2020 22:32
Článek obsahuje podnětné aktivity na základě zajímavého a atraktivného tématu.…
24.6.2020 9:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Rada Evropy zveřejnila dotazník k digitálnímu vzdělávání, který je určen pro rodiče…
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
2.7.2020 13:29
Sluníčko svítí, květiny kvetou a bazén volá. Ano vážení, léto je konečně tu.…
27.6.2020 8:52
Ještě si v této souvislosti dovolím připomenout, že jsme o tom, jak dopadlo ověřování…
17.6.2020 16:17
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 17. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…