RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1242

Co má Sputnik společného se vzdělávacími technologiemi

Zamyšlení nad historickým vývojem vzdělávacích technologií v USA po 2.sv.v. a souvislostmi se studenou válkou, závody ve zbrojení a dobýváním kosmu. To vše s naznačením souvislostí se současným vývojem u nás doma.

Bořivoj Brdička, publikováno 3.9.2015 0:00, zhlédnuto 2768×, 5 komentářů

Sphero

Článek popisuje možnosti ovládání a praktického využití robotické programovatelné koule ve výuce.

Martin Feber, publikováno 31.8.2015 0:00, zhlédnuto 2964×

E-knihy ve vzdělávání

Článek z pohledu učitele-začátečníka přehledově shrnuje možnosti využití volně dostupných nástrojů pro vytváření a publikování e-knih, tzv. e-booků.

Martin Borský, publikováno 27.8.2015 0:00, zhlédnuto 4639×, 6 komentářů

Hravé programování

V článku naleznete stručný popis vybraných webových herních aplikací pro děti, které rozvíjí algoritmické myšlení a mohou být počátečním krokem k výuce programování.

Zuzana Kocourková, publikováno 24.8.2015 0:00, zhlédnuto 4894×, 1 komentář

Průvodce vývojáře vzdělávacích technologií II.

2. díl zprávy o dokumentu vytvořeném v gesci amerického federálního ministerstva školství s doporučením určeným vývojářům výukových aplikací vhodných pro použití ve školách.

Bořivoj Brdička, publikováno 20.8.2015 0:00, zhlédnuto 2304×, 2 komentáře

Průvodce vývojáře vzdělávacích technologií I.

1. díl zprávy o dokumentu vytvořeném v gesci amerického federálního ministerstva školství s doporučením určeným vývojářům výukových aplikací vhodných pro použití ve školách.

Bořivoj Brdička, publikováno 19.8.2015 0:00, zhlédnuto 3007×, 6 komentářů

Jaký je rozdíl mezi ISCED a EQF?

Článek vysvětluje rozdíl mezi Mezinárodní klasifikací pro vzdělávací programy ISCED a Evropským rámcem kvalifikací (EQF). Obsahuje tabulku, která přehledně znázorňuje zařazení českých vzdělávacích programů a…

Mgr. Milada Stalker, publikováno 30.7.2015 11:13, zhlédnuto 4270×

Diskuze o tabletech je potřebná, musí ale vycházet z objektivních dat

Článek shrnuje aktuální situaci na poli zavádění tabletů do škol v České republice.

Ondřej Neumajer, publikováno 27.7.2015 0:00, zhlédnuto 5490×, 4 komentáře

Financování prospěšných projektů X Prize

Zpráva o zajímavém grantovém programu, který, kromě jiného, financuje poměrně značnými částkami i vývoj výukových aplikací.

Martin Kadrnožka, publikováno 2.7.2015 0:00, zhlédnuto 1832×

9 poučení ze zavádění 1:1

Informace o tom, jaké poučení si odnesli pracovníci několika amerických školských obvodů ze zavádění využívání technologií ve všech školách formou 1:1.

Jakub Pivec, publikováno 29.6.2015 0:00, zhlédnuto 2832×, 1 komentář

351 — 360 z celkem 1242


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
9.7.2020 14:43
v blogu DigiNews
Připravili jsme pro Vás inspiraci do výuky z oblasti uplatně ní digitálních technologií…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
9.7.2020 11:34
V dnešním digitálním světě existuje mnoho technologií i vzdělávacích zdrojů, které je…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
9.7.2020 8:45
Chtěla bych se žáky vytvářet a zároveň bych k tomu chtěla využít digitální…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…