RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1247

Průvodce vývojáře vzdělávacích technologií I.

1. díl zprávy o dokumentu vytvořeném v gesci amerického federálního ministerstva školství s doporučením určeným vývojářům výukových aplikací vhodných pro použití ve školách.

Bořivoj Brdička, publikováno 19.8.2015 0:00, zhlédnuto 3020×, 6 komentářů

Jaký je rozdíl mezi ISCED a EQF?

Článek vysvětluje rozdíl mezi Mezinárodní klasifikací pro vzdělávací programy ISCED a Evropským rámcem kvalifikací (EQF). Obsahuje tabulku, která přehledně znázorňuje zařazení českých vzdělávacích programů a…

Mgr. Milada Stalker, publikováno 30.7.2015 11:13, zhlédnuto 4308×

Diskuze o tabletech je potřebná, musí ale vycházet z objektivních dat

Článek shrnuje aktuální situaci na poli zavádění tabletů do škol v České republice.

Ondřej Neumajer, publikováno 27.7.2015 0:00, zhlédnuto 5504×, 4 komentáře

Financování prospěšných projektů X Prize

Zpráva o zajímavém grantovém programu, který, kromě jiného, financuje poměrně značnými částkami i vývoj výukových aplikací.

Martin Kadrnožka, publikováno 2.7.2015 0:00, zhlédnuto 1950×

9 poučení ze zavádění 1:1

Informace o tom, jaké poučení si odnesli pracovníci několika amerických školských obvodů ze zavádění využívání technologií ve všech školách formou 1:1.

Jakub Pivec, publikováno 29.6.2015 0:00, zhlédnuto 2857×, 1 komentář

Cloud computing v odborném vzdělávání

Přehled existujících aplikací simulujících návrh elektronických obvodů včetně možností využití ve výuce ve formě pohledu učitele z praxe.

Jaroslav Žákech, publikováno 25.6.2015 0:00, zhlédnuto 6939×, 2 komentáře

Paradox prádelní šňůry

Zpráva o zajímavém principu doprovázejícím tvorbu a využití volně dostupných materiálů ve školství i jinde inspirovaná výkladem známého autora pojmu web 2.0 a majitele nakladatelství počítačové literatury Tima O'Reillyho.

Bořivoj Brdička, publikováno 22.6.2015 0:00, zhlédnuto 3344×, 1 komentář

Výuka 1:1 se SMILE

Zpráva o stanfordském projektu podporujícím metodiku kladení otázek neboli badatelsky orientovanou výuku s vlastními mobilními přístroji žáků (1:1, BYOT)

Ondřej Hruška, publikováno 18.6.2015 0:00, zhlédnuto 3111×, 1 komentář

Typologie vzdělávacích Webů 2.0

Typologie a přehled vzdělávacích webů nové generace založený na studii Matta Bowera z australské univerzity Macquarie.

Martin Jelínek, publikováno 15.6.2015 0:00, zhlédnuto 11167×, 1 komentář

Jsme díky internetu hloupější nebo chytřejší?

Článek navazuje na předchozí vzpomínku na 70. výročí publikování eseje „Jak máme myslet“ Vannevara Bushe a snaží se odhalit dopad, který má jeho snaha oprostit člověka od nutnosti pamatovat si vše pro naši internetovou…

Bořivoj Brdička, publikováno 11.6.2015 0:00, zhlédnuto 6985×

361 — 370 z celkem 1247


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
28.7.2020 15:26
Pomocí příběhu nahlédnete společně s robůtkem TIO a Michalem do historie. Dozvíte se,…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
27.7.2020 17:29
JulieC
Dobrý den. Chtěla bych dceři koupit klávesy nebo klavír…
17.7.2020 15:54
 V současné době není úplně jasný pohled na to, jak a kdy odměňovat děti. Některé…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.6.2020 21:24
romne
fórum KLUB
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
15.7.2020 10:45
V pořadí sedmá minikonference odborného panelu k matematické gramotnosti se bude konat 26.…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…