RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1230

O Wikipedii – díl 1.: Co je Wikipedie a jak funguje

V prvním dílu seriálu O Wikipedii si tuto encyklopedii detailněji představíme, seznámíme se s jejími základními principy a podíváme se na to, jak funguje.

Jaroslav Mašek, publikováno 19.2.2020 0:00, zhlédnuto 640×

Výhled 2020 podle Journalu

Výtah z článku známého amerického zpravodajského portálu, který ukazuje, kam směřuje tamní vývoj vzdělávacích technologií. Je zajímavé ho porovnat s vývojem naším.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.2.2020 0:00, zhlédnuto 571×

Budoucnost škol podle WEF

Informace o zprávě Světového ekonomického fóra, která popisuje, jak by měla vypadat škola budoucnosti připravující žáky na existenci v éře průmyslu 4.0.

Bořivoj Brdička, publikováno 10.2.2020 0:00, zhlédnuto 1208×

Aktivity z Digicenter (7. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 7. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 5.2.2020 0:00, zhlédnuto 736×

Otevřené online kurzy pro učitele na Eduskopu

Informace o dvou nových MOOC kurzech tematicky zaměřených na změny ve výuce informatiky s přesahem do mnoha předmětů, které vyvinul projekt PRIM, a přináší je portál Eduskop.

Bořivoj Brdička, publikováno 3.2.2020 0:00, zhlédnuto 2063×

Papírový mobil jako digitální detox v režii Googlu

Zpráva o aplikaci podporující snahu některých uživatelů mobilních zařízení obejít se po určitý čas bez jejich fyzické přítomnosti.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.1.2020 0:00, zhlédnuto 568×

Jak vypadá na kompetence orientovaná výuka?

Druhá ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato na základě definice kompetenčně orientované výuky odhaluje, do jaké míry ji naplňují ty americké školy, které ji aplikují.

Bořivoj Brdička, publikováno 20.1.2020 0:00, zhlédnuto 1424×, 2 komentáře

Mí profesionální inspirátoři

Přehled nejdůležitějších odborníků, kteří mi při studiu problematiky vzdělávacích technologií pomohli a pomáhají pochopit souvislosti. Jedná se o můj příspěvek k akci Největší inspirátoři našeho Virtuálního digicentra.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.1.2020 0:00, zhlédnuto 1156×, 1 komentář

Mezinárodní výzkum digitálních dovedností žáků ICILS 2018

Šetření počítačové a informační gramotnosti ICILS zveřejnilo výsledky druhého ročníku tohoto mezinárodního srovnání. Tentokráte se navíc zjišťovala i úroveň informatického myšlení žáků. Jak dopadli čeští…

Ondřej Neumajer, publikováno 9.1.2020 0:00, zhlédnuto 2259×, 6 komentářů

Největší inspirátoři aneb osobnosti, které inspirují učitele (6. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 6. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 8.1.2020 0:00, zhlédnuto 1149×

31 — 40 z celkem 1230
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.6.2020 20:59
Dobrý den, bude tento webinář někde ke stažení, prosím? Měla jsem zájem se přihlásit,…
4.6.2020 18:50
Mgr. Helena Kumperová se tentokrát zaměří na skryté a nevědomé obsahy vzdělávání,…
3.6.2020 19:56
Otázky, které lektoři nestihli zodpovědět v průběhu semináře, jsou spolu s odpověďmi…
3.6.2020 18:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 3. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
3.6.2020 17:54
fórum Aktuality
aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme - online setkání - středa 10. 6. 2020,…
4.6.2020 18:44
V průběhu webináře se dozvíte jak docílit efektivní komunikace mezi školou a rodinou.…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
3.6.2020 12:10
Skupina PPUČ
3.6.2020 17:50
Středa 10. 6. 2020, 20:00 Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme…
3.6.2020 18:00
Při příležitosti speciálu České televize „Země v nouzi - ponaučení z krize“…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…