RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1230

Modely kombinovaných forem výuky po šesti letech

První ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato se věnuje používaným formám kombinované výuky v amerických školách.

Bořivoj Brdička, publikováno 6.1.2020 0:00, zhlédnuto 913×

Kvalitu odborného vzdělávání pomůže zajistit EQAVET

EQAVET (The European Quality Assurance in Vocational Education and Training) je evropský rámec pro podporu zajišťování kvality v odborném vzdělávání (OV), který pomáhá školám, zaměstnavatelům a všem, kteří se podílejí…

Lucie Šnajdrová, publikováno 19.12.2019 10:56, zhlédnuto 743×

Vánoce s učiteli (5. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 5. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 18.12.2019 0:00, zhlédnuto 2174×, 3 komentáře

Esport ve škole

Článek vysvětluje poměrně nový fenomén zvaný esport (organizovaná soutěž v hraní poč. her) a na základě volně dostupného kurzu Microsoftu pro učitele rozebírá možnosti jeho využití ve výuce.

Bořivoj Brdička, publikováno 16.12.2019 0:00, zhlédnuto 1211×

Základem kritického myšlení jsou fakta

Zpráva o studii amerického profesora kognitivní psychologie Daniela Willinghama vysvětlující postavení faktických znalostí při budování schopnosti kriticky myslet.

Bořivoj Brdička, publikováno 9.12.2019 0:00, zhlédnuto 2524×, 4 komentáře

Editaton VDC (4. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 4. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 4.12.2019 0:00, zhlédnuto 1161×

Shoshana Zuboff a kapitalismus dohledu

Přehledový článek o práci emeritní profesorky Harvard Business School Shoshany Zuboff založený na myšlenkách obsažených v její poslední knize pojednávající o internetem umožněném kapitalismu dohledu.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.12.2019 0:00, zhlédnuto 1314×

Indikátory inovací školství podle OECD

Zpráva o tom, jaké indikátory inovací školství sledují experti OECD, a to v souvislosti s naší právě připravovanou Strategií 2030+.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.11.2019 0:00, zhlédnuto 1505×

Na Spomocníkovi – díl 6.: Lucie Rohlíková

S Lucií Rohlíkovou jsem si povídal o konferenci Učitel IN, projektech na ZČU v Plzni, o zvládání technologií, digitálních stopách, emocích spojených s technologiemi i o tom, jak to dělá, že toho ve svém životě tolik stíhá.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.11.2019 0:00, zhlédnuto 1710×

Antropoložka internetu Mimi Ito

Zpráva o zajímavé vědkyni Kalifornské university Mimi Ito, která se zabývá působením online tzv. „sítí spřízněnosti“ na mladé lidi z antropologického pohledu a hledá formy jejich maximálně přínosného využití.

Bořivoj Brdička, publikováno 18.11.2019 0:00, zhlédnuto 1248×

41 — 50 z celkem 1230
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.6.2020 20:59
Dobrý den, bude tento webinář někde ke stažení, prosím? Měla jsem zájem se přihlásit,…
3.6.2020 18:00
Autoři: Marie Hofmanová, Petr Naske Spolupráce: Kamil Kopecký, Jaroslav Mašek   Při…
3.6.2020 19:56
Otázky, které lektoři nestihli zodpovědět v průběhu semináře, jsou spolu s odpověďmi…
3.6.2020 18:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 3. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
3.6.2020 17:54
fórum Aktuality
aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme - online setkání - středa 10. 6. 2020,…
3.6.2020 10:36
Metodický portál RVP.CZ pomáhá svým uživatelům už řadu let. Za tu dobu se zde…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
3.6.2020 12:10
Skupina PPUČ
3.6.2020 17:50
Středa 10. 6. 2020, 20:00 Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme…
2.6.2020 10:33
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…