RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 60

Mobilní telefony LEGÁLNĚ ve výuce

Zamyšlení nad možnostmi mobilních telefonů ve výuce v souvislosti s růstem jejich využívání žáky, jež se brzy bude blížit 1:1.

Mgr. Martin Rusek, publikováno 29.8.2011 0:00, zhlédnuto 9392×

Smysl osobního vzdělávacího prostředí

Úvaha o tom, jaký vliv na osobní vzdělávací prostředí má rozvoj technologií a všeobecná propojenost světa.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.1.2011 0:00, zhlédnuto 8605×

Eminent a eLearning Awards 2010

Zpráva o výroční konferenci EUN Eminent obsahující zajímavé novinky ze světa vzdělávacích technologií a přehled vítězů soutěže eLearning Awards 2010.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.11.2010 0:00, zhlédnuto 6003×

Ovlivňuje syndrom housete pouze ICT gramotnost?

Článek o tom, jak souvisí syndrom housete objevený Konrádem Lorenzem s ICT gramotnosti. Nutí k zamyšlení nad obecnou potřebou zkoušet nové výukové postupy.

Bořivoj Brdička, publikováno 12.11.2010 0:06, zhlédnuto 4184×

Výuka řízená výsledky

Článek popisující moderní výukovou metodu amerického učitele 2.st. ZŠ Marka Barnese, jež vhodným způsobem reflektuje aktuální potřebu transformace školství a integruje vzdělávací technologie.

Andrea Patáková, publikováno 11.11.2010 0:00, zhlédnuto 4258×, 1 komentář

Jsou naši učitelé v oboru vzdělávacích technologií začátečníky nebo pozorovateli?

Článek blíže popisující druh a kvalitu ICT gramotnosti učitelů.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.11.2010 0:00, zhlédnuto 5159×

Proměna středních škol v centra celoživotního učení

Jedná se o stručný výtah z projektové žádosti projektu UNIV 2 KRAJE. Článek popisuje aktivity projektu spolu s uvedením jednotlivých výstupů z klíčových aktivit, kterých by měl projekt UNIV 2 KRAJE dosáhnout.

Ing. Eva Spálenská, publikováno 9.8.2010 9:52, zhlédnuto 3234×

Daty řízené školství, politika a technologie

Komentář k aktuálním souvislostem bránícím implementaci daty řízeného školatví u nás.

Bořivoj Brdička, publikováno 24.5.2010 0:00, zhlédnuto 3165×

Jakou podporu učitelé potřebují?

Třetí část odpovědí z diskuse ke standardu kvality profese učitele vyjadřuje představu učitelů o tom, jak by měla vypadat odborná podpora jejich profesi a kdo by ji měl poskytovat.

Jana Hrubá, publikováno 23.10.2009 10:43, zhlédnuto 16885×, hodnocení: Hodnocení: 5

Co brání učitelům ve zlepšování kvality výuky?

Článek shrnuje další odpovědi pedagogů z diskuse ke standardu profese učitele. Tentokrát na otázku: Jaké věci v současné době nejčastěji zbytečně odvádějí pozornost a síly učitelů od toho, aby se mohli věnovat…

Jana Hrubá, publikováno 23.9.2009 18:57, zhlédnuto 13474×

51 — 60 z celkem 60
«« « 1 2 3 4 5 6


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
23.11.2020 15:56
Skupina PPUČ
16.11.2020 17:48
Lehkým mentálním retardací a středně těžkým mentální retardací ukázat klukům jak…
23.11.2020 8:00
Roční období je téma, které děti provází v mateřské i na základní škole po celý…
21.11.2020 17:37

Dobrý den,

Mužu se zeptat, kde jste našly v powerpointu to pravítko.

23.11.2020 12:07
Skupina PPUČ
Společenství praxe ICT na podzim 2020 se uskutečnilo online na počátku listopadu (4. 11.…
16.11.2020 17:40
Měli bise obrátit na ministerstvo školství se podíval RVP zss střední mentální…
21.11.2020 18:00
Kolegyně Lída Kovaříková ve svém článku shrnuje rozdílné úhly pohledu na tvorbu blogu.…
19.11.2020 17:53
Elektornické zdroje a literaturu najdete v blogovém příspěvku.
23.11.2020 11:02
Skupina PPUČ
Společenství praxe cizí jazyky se uskutečnilo tentokrát online (9. 11. 2020) a sešlo se…