Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 60

Mobilní telefony LEGÁLNĚ ve výuce

Zamyšlení nad možnostmi mobilních telefonů ve výuce v souvislosti s růstem jejich využívání žáky, jež se brzy bude blížit 1:1.

Mgr. Martin Rusek, publikováno 29.8.2011 0:00, zhlédnuto 9402×

Smysl osobního vzdělávacího prostředí

Úvaha o tom, jaký vliv na osobní vzdělávací prostředí má rozvoj technologií a všeobecná propojenost světa.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.1.2011 0:00, zhlédnuto 8628×

Eminent a eLearning Awards 2010

Zpráva o výroční konferenci EUN Eminent obsahující zajímavé novinky ze světa vzdělávacích technologií a přehled vítězů soutěže eLearning Awards 2010.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.11.2010 0:00, zhlédnuto 6022×

Ovlivňuje syndrom housete pouze ICT gramotnost?

Článek o tom, jak souvisí syndrom housete objevený Konrádem Lorenzem s ICT gramotnosti. Nutí k zamyšlení nad obecnou potřebou zkoušet nové výukové postupy.

Bořivoj Brdička, publikováno 12.11.2010 0:06, zhlédnuto 4189×

Výuka řízená výsledky

Článek popisující moderní výukovou metodu amerického učitele 2.st. ZŠ Marka Barnese, jež vhodným způsobem reflektuje aktuální potřebu transformace školství a integruje vzdělávací technologie.

Andrea Patáková, publikováno 11.11.2010 0:00, zhlédnuto 4262×, 1 komentář

Jsou naši učitelé v oboru vzdělávacích technologií začátečníky nebo pozorovateli?

Článek blíže popisující druh a kvalitu ICT gramotnosti učitelů.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.11.2010 0:00, zhlédnuto 5168×

Proměna středních škol v centra celoživotního učení

Jedná se o stručný výtah z projektové žádosti projektu UNIV 2 KRAJE. Článek popisuje aktivity projektu spolu s uvedením jednotlivých výstupů z klíčových aktivit, kterých by měl projekt UNIV 2 KRAJE dosáhnout.

Ing. Eva Spálenská, publikováno 9.8.2010 9:52, zhlédnuto 3240×

Daty řízené školství, politika a technologie

Komentář k aktuálním souvislostem bránícím implementaci daty řízeného školatví u nás.

Bořivoj Brdička, publikováno 24.5.2010 0:00, zhlédnuto 3172×

Jakou podporu učitelé potřebují?

Třetí část odpovědí z diskuse ke standardu kvality profese učitele vyjadřuje představu učitelů o tom, jak by měla vypadat odborná podpora jejich profesi a kdo by ji měl poskytovat.

Jana Hrubá, publikováno 23.10.2009 10:43, zhlédnuto 16924×, hodnocení: Hodnocení: 5

Co brání učitelům ve zlepšování kvality výuky?

Článek shrnuje další odpovědi pedagogů z diskuse ke standardu profese učitele. Tentokrát na otázku: Jaké věci v současné době nejčastěji zbytečně odvádějí pozornost a síly učitelů od toho, aby se mohli věnovat…

Jana Hrubá, publikováno 23.9.2009 18:57, zhlédnuto 13500×

51 — 60 z celkem 60
«« « 1 2 3 4 5 6


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání