Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 61

Budoucí učitelé potřebují vědět JAK a PROČ

Od října 2010 probíhá na Pedagogické fakultě UP tříletý projekt „Pedagogika v praxi a umění učit (PVP): Zvyšování atraktivity povolání učitele“. Nabízí studentům (nejen) pedagogické fakulty příležitost, jak…

Mgr. Markéta K. Fingerová, publikováno 9.5.2012 8:39, zhlédnuto 3958×, 3 komentáře

Mobilní telefony LEGÁLNĚ ve výuce

Zamyšlení nad možnostmi mobilních telefonů ve výuce v souvislosti s růstem jejich využívání žáky, jež se brzy bude blížit 1:1.

Mgr. Martin Rusek, publikováno 29.8.2011 0:00, zhlédnuto 9722×

Smysl osobního vzdělávacího prostředí

Úvaha o tom, jaký vliv na osobní vzdělávací prostředí má rozvoj technologií a všeobecná propojenost světa.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.1.2011 0:00, zhlédnuto 9096×

Eminent a eLearning Awards 2010

Zpráva o výroční konferenci EUN Eminent obsahující zajímavé novinky ze světa vzdělávacích technologií a přehled vítězů soutěže eLearning Awards 2010.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.11.2010 0:00, zhlédnuto 6231×

Ovlivňuje syndrom housete pouze ICT gramotnost?

Článek o tom, jak souvisí syndrom housete objevený Konrádem Lorenzem s ICT gramotnosti. Nutí k zamyšlení nad obecnou potřebou zkoušet nové výukové postupy.

Bořivoj Brdička, publikováno 12.11.2010 0:06, zhlédnuto 4288×

Výuka řízená výsledky

Článek popisující moderní výukovou metodu amerického učitele 2.st. ZŠ Marka Barnese, jež vhodným způsobem reflektuje aktuální potřebu transformace školství a integruje vzdělávací technologie.

Andrea Patáková, publikováno 11.11.2010 0:00, zhlédnuto 4384×, 1 komentář

Jsou naši učitelé v oboru vzdělávacích technologií začátečníky nebo pozorovateli?

Článek blíže popisující druh a kvalitu ICT gramotnosti učitelů.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.11.2010 0:00, zhlédnuto 5324×

Proměna středních škol v centra celoživotního učení

Jedná se o stručný výtah z projektové žádosti projektu UNIV 2 KRAJE. Článek popisuje aktivity projektu spolu s uvedením jednotlivých výstupů z klíčových aktivit, kterých by měl projekt UNIV 2 KRAJE dosáhnout.

Ing. Eva Spálenská, publikováno 9.8.2010 9:52, zhlédnuto 3395×

Daty řízené školství, politika a technologie

Komentář k aktuálním souvislostem bránícím implementaci daty řízeného školatví u nás.

Bořivoj Brdička, publikováno 24.5.2010 0:00, zhlédnuto 3279×

Jakou podporu učitelé potřebují?

Třetí část odpovědí z diskuse ke standardu kvality profese učitele vyjadřuje představu učitelů o tom, jak by měla vypadat odborná podpora jejich profesi a kdo by ji měl poskytovat.

Jana Hrubá, publikováno 23.10.2009 10:43, zhlédnuto 17446×, hodnocení: Hodnocení: 5

51 — 60 z celkem 61
«« « 1 2 3 4 5 6 7 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
8.3.2021 12:22
Popudem k napsání tohoto článku byl asi spíše nechtěně tento pěkný příspěvek…
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
8.3.2021 8:30
Jste učitelka mateřské školy? Zajímá vás, jak rozvíjet digitální gramotnost u dětí…
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
3.3.2021 19:55
bradacovaj
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…