RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 38

Sebehodnocení školy a školní vzdělávací program

Příklad dobré praxe je ukázkou vzájemného propojení připravenosti a stavu školy vzhledem ke kurikulární reformě.

Mgr. František Lufinka, publikováno 10.9.2009 17:26, zhlédnuto 4304×

Výběr a motivace týmu pro tvorbu ŠVP

Příkladem dobré praxe je ukázka „výběr a motivace týmu pro tvorbu ŠVP“. Protože management školy má provést kvalifikovaný výběr týmu pro tvorbu ŠVP, je velmi důležité najit nejvhodnější způsob, jak motivovat…

Ing. Bc. Jan Hodničák, publikováno 10.9.2009 13:39, zhlédnuto 3960×

Zkušenosti z práce koordinátora tvorby ŠVP

Zkušenosti koordinátora z přípravného období a ze samotné tvorby školního vzdělávacího programu.

Ing. Miroslav Červený, publikováno 7.9.2009 14:40, zhlédnuto 3564×

Jak jsme přistupovali k tvorbě ŠVP

Česká zemědělská akademie v Humpolci, střední škola, patří ke středním odborným školám, které byly osloveny v souvislosti se zpracováním svého školního vzdělávacího programu v rámci projektu Pilot S.V tomto…

Jan Michálek, publikováno 7.9.2009 9:37, zhlédnuto 2572×

Spolupráce školy a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP

Cílem tvorby nových školních vzdělávacích programů je zkvalitnění přípravy budoucích odborných pracovníků pro výkon širokého spektra ekonomických, obchodně podnikatelských, administrativních a organizačních…

Mgr. Dana Votrubcová, publikováno 26.8.2009 14:19, zhlédnuto 2859×

Nemysli jen na sebe aneb tvorba ŠVP v týmu

Tento příklad dobré praxe je ukázkou řízení a práce týmu při tvorbě ŠVP pro obor Aplikovaná chemie na SPŠCH Brno, a to především ve fázi tvorby učebního plánu. Představuje doporučení pro správné sestavení týmu a…

Ing. Irena Pavlíčková, publikováno 25.8.2009 16:08, zhlédnuto 2815×

Úloha ředitele školy a koordinátora při zavádění kurikulární reformy

Tento příklad dobré praxe objasňuje problematiku řídící činnosti koordinátora při realizaci kurikulární reformy v odborném vzdělávání.

Ing. Pavla Stejskalová, publikováno 25.8.2009 14:40, zhlédnuto 2843×

Zkušenosti z práce vedoucího týmu při tvorbě a ověřování ŠVP

Příklad dobré praxe je návodem, jak postupovat při tvorbě školních vzdělávacích programů efektivně, bez zbytečných chyb, časových ztrát, pokusů a omylů. Současně je ukázkou účelného využití času v době konání…

Ing. Lenka Dohnalová, publikováno 24.8.2009 14:30, zhlédnuto 2596×

31 — 38 z celkem 38
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 2:06
A co si prostě udělat nějaký test, který vám potvrdí, že jste na úrovni rodilého…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
22.9.2020 1:55
Dobrý den, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Je toto dobrý překladač…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
23.9.2020 14:49
No, asi dobré. Já s informacemi v článku i celkem dokážu souhlasit. Na naší škole…
13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.