- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Rámcové vzdělávací programy a jejich úpravy
RNDr. Jindřich Kitzberger, člen koncepčního odboru MŠMT, nabízí v rozhovoru odborný pohled na otázky, jak se v rámcových vzdělávacích programech vyrovnávat s rychlými změnami ve vědách i ve společnosti, kdy se už po…
Finanční gramotnost – nový prvek ve výuce
Článek se týká problematiky finanční gramotnosti. Uvádí její definici, tematizuje ji v základních a středních školách. Rámcovým způsobem představuje všechny důležité dokumenty, které jsou s problematikou finanční…
Spolupráce se sociálními partnery na tvorbě ŠVP
Zkušenosti ze spolupráce se sociálními partnery při tvorbě pilotního školního vzdělávacího programu.
Výchova ke zdraví – přednosti a úskalí nového předmětu
Vzdělávání pro zdraví a oblast biologické a ekologické vzdělávání zahrnuje učivo, které prostupuje celým ŠVP, a je možné probírat jednotlivá témata v různých předmětech. Aby toto učivo bylo sjednoceno a…
Jak jsme ve Švédsku vytvářeli společně sdílenou představu
Rozsáhlý teoretický článek podrobně mapuje a hodnotí kurikulární reformu švédského školství započatou v 1. polovině 90. let, zejména se zřetelem k jejím úskalím.
Tvorba školního vzdělávacího programu z pohledu koordinátora
Zkušenosti z tvorby školního vzdělávacího programu a rady pro ostatní tvůrce.
Hodnocení žáků a jejich motivace
Hodnocení žáků jako motivační činitel při realizaci ŠVP hraje klíčovou roli při zapojení žáků do vzdělávacího procesu. Výstupní hodnocení je zaměřeno nejenom na úroveň znalostí a dovedností žáků, ale také na…
Proč a jak jsme tvořili ŠVP
Shrnutí přístupu školy a učitelů k přípravě školních vzdělávacích programů. Průběh procesu přípravy školních vzdělávacích programů na naší škole. Co přinesla příprava ŠVP učitelům, žákům, škole.
Zkušenosti s tvorbou ŠVP
Příklad dobré praxe je shrnutím zkušeností s pilotní tvorbou ŠVP a vzorovou ukázkou spolupráce a metodické pomoci ze strany NÚOV Praha.
Úloha koordinátora a ředitele školy při tvorbě ŠVP
Příklad dobré praxe je ukázkou práce ředitelky školy v roli koordinátorky a zdůvodnění výhod spojení funkcí ředitelky školy a koordinátorky v jedné osobě. Tento příklad dobré praxe může být pomůckou pro ředitele…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
2.3.2021 15:04
Jana Tučková
fórum Online setkávání
Dobrý den, nedostala jsem se do místnosti z důvodu naplněné kapacity na kurz APIV A:…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:56
fórum KLUB
Vždycky po Vánocích si vyprávíme s přáteli, co kdo dostal ke čtení . Já jsem dostala…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:49
Legislativa na nic takového naštěstí nepamatuje a ani inspekce by po Vás něco takového…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|