Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 38

Sebehodnocení školy a školní vzdělávací program

Příklad dobré praxe je ukázkou vzájemného propojení připravenosti a stavu školy vzhledem ke kurikulární reformě.

Mgr. František Lufinka, publikováno 10.9.2009 17:26, zhlédnuto 5063×

Výběr a motivace týmu pro tvorbu ŠVP

Příkladem dobré praxe je ukázka „výběr a motivace týmu pro tvorbu ŠVP“. Protože management školy má provést kvalifikovaný výběr týmu pro tvorbu ŠVP, je velmi důležité najit nejvhodnější způsob, jak motivovat…

Ing. Bc. Jan Hodničák, publikováno 10.9.2009 13:39, zhlédnuto 4439×

Zkušenosti z práce koordinátora tvorby ŠVP

Zkušenosti koordinátora z přípravného období a ze samotné tvorby školního vzdělávacího programu.

Ing. Miroslav Červený, publikováno 7.9.2009 14:40, zhlédnuto 4228×

Jak jsme přistupovali k tvorbě ŠVP

Česká zemědělská akademie v Humpolci, střední škola, patří ke středním odborným školám, které byly osloveny v souvislosti se zpracováním svého školního vzdělávacího programu v rámci projektu Pilot S.V tomto…

Jan Michálek, publikováno 7.9.2009 9:37, zhlédnuto 2961×

Spolupráce školy a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP

Cílem tvorby nových školních vzdělávacích programů je zkvalitnění přípravy budoucích odborných pracovníků pro výkon širokého spektra ekonomických, obchodně podnikatelských, administrativních a organizačních…

Mgr. Dana Votrubcová, publikováno 26.8.2009 14:19, zhlédnuto 3327×

Nemysli jen na sebe aneb tvorba ŠVP v týmu

Tento příklad dobré praxe je ukázkou řízení a práce týmu při tvorbě ŠVP pro obor Aplikovaná chemie na SPŠCH Brno, a to především ve fázi tvorby učebního plánu. Představuje doporučení pro správné sestavení týmu a…

Ing. Irena Pavlíčková, publikováno 25.8.2009 16:08, zhlédnuto 3384×

Úloha ředitele školy a koordinátora při zavádění kurikulární reformy

Tento příklad dobré praxe objasňuje problematiku řídící činnosti koordinátora při realizaci kurikulární reformy v odborném vzdělávání.

Ing. Pavla Stejskalová, publikováno 25.8.2009 14:40, zhlédnuto 3297×

Zkušenosti z práce vedoucího týmu při tvorbě a ověřování ŠVP

Příklad dobré praxe je návodem, jak postupovat při tvorbě školních vzdělávacích programů efektivně, bez zbytečných chyb, časových ztrát, pokusů a omylů. Současně je ukázkou účelného využití času v době konání…

Ing. Lenka Dohnalová, publikováno 24.8.2009 14:30, zhlédnuto 3047×

31 — 38 z celkem 38
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.7.2021 16:08
Jan Tomsa
Vážení kolegové, stojíte o to, aby vyšla nová knihy pro studenty, která jim studium…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…