RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 38

Sebehodnocení školy a školní vzdělávací program

Příklad dobré praxe je ukázkou vzájemného propojení připravenosti a stavu školy vzhledem ke kurikulární reformě.

Mgr. František Lufinka, publikováno 10.9.2009 17:26, zhlédnuto 4334×

Výběr a motivace týmu pro tvorbu ŠVP

Příkladem dobré praxe je ukázka „výběr a motivace týmu pro tvorbu ŠVP“. Protože management školy má provést kvalifikovaný výběr týmu pro tvorbu ŠVP, je velmi důležité najit nejvhodnější způsob, jak motivovat…

Ing. Bc. Jan Hodničák, publikováno 10.9.2009 13:39, zhlédnuto 3967×

Zkušenosti z práce koordinátora tvorby ŠVP

Zkušenosti koordinátora z přípravného období a ze samotné tvorby školního vzdělávacího programu.

Ing. Miroslav Červený, publikováno 7.9.2009 14:40, zhlédnuto 3616×

Jak jsme přistupovali k tvorbě ŠVP

Česká zemědělská akademie v Humpolci, střední škola, patří ke středním odborným školám, které byly osloveny v souvislosti se zpracováním svého školního vzdělávacího programu v rámci projektu Pilot S.V tomto…

Jan Michálek, publikováno 7.9.2009 9:37, zhlédnuto 2583×

Spolupráce školy a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP

Cílem tvorby nových školních vzdělávacích programů je zkvalitnění přípravy budoucích odborných pracovníků pro výkon širokého spektra ekonomických, obchodně podnikatelských, administrativních a organizačních…

Mgr. Dana Votrubcová, publikováno 26.8.2009 14:19, zhlédnuto 2888×

Nemysli jen na sebe aneb tvorba ŠVP v týmu

Tento příklad dobré praxe je ukázkou řízení a práce týmu při tvorbě ŠVP pro obor Aplikovaná chemie na SPŠCH Brno, a to především ve fázi tvorby učebního plánu. Představuje doporučení pro správné sestavení týmu a…

Ing. Irena Pavlíčková, publikováno 25.8.2009 16:08, zhlédnuto 2837×

Úloha ředitele školy a koordinátora při zavádění kurikulární reformy

Tento příklad dobré praxe objasňuje problematiku řídící činnosti koordinátora při realizaci kurikulární reformy v odborném vzdělávání.

Ing. Pavla Stejskalová, publikováno 25.8.2009 14:40, zhlédnuto 2862×

Zkušenosti z práce vedoucího týmu při tvorbě a ověřování ŠVP

Příklad dobré praxe je návodem, jak postupovat při tvorbě školních vzdělávacích programů efektivně, bez zbytečných chyb, časových ztrát, pokusů a omylů. Současně je ukázkou účelného využití času v době konání…

Ing. Lenka Dohnalová, publikováno 24.8.2009 14:30, zhlédnuto 2612×

31 — 38 z celkem 38
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.10.2020 12:10
Jana
Vím, že diskuse už není aktuální, ale náhodou jsem na ní narazila, tak zkusím předat…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 12:28
Vážený pane Wagnere, vážíme si Vašeho názoru, nicméně bez konkrétní podložené…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
7.10.2020 2:00
tvoje R?
Ahoj, k tomu prvnímu dotazu - ono asi hodně záleží, jak to R vyslovuješ nebo jestli ho…
17.10.2020 13:40
Na úvod chci napsat, že máme bezvadnou školu a děkuji za to, že máme děti tam. Supr…
18.10.2020 11:26
Prosím o stažení tohoto zcela diletantského a zavádějícího článku se spoustou věcných…
14.10.2020 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 14. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…