RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 38

Sebehodnocení školy a školní vzdělávací program

Příklad dobré praxe je ukázkou vzájemného propojení připravenosti a stavu školy vzhledem ke kurikulární reformě.

Mgr. František Lufinka, publikováno 10.9.2009 17:26, zhlédnuto 4339×

Výběr a motivace týmu pro tvorbu ŠVP

Příkladem dobré praxe je ukázka „výběr a motivace týmu pro tvorbu ŠVP“. Protože management školy má provést kvalifikovaný výběr týmu pro tvorbu ŠVP, je velmi důležité najit nejvhodnější způsob, jak motivovat…

Ing. Bc. Jan Hodničák, publikováno 10.9.2009 13:39, zhlédnuto 3970×

Zkušenosti z práce koordinátora tvorby ŠVP

Zkušenosti koordinátora z přípravného období a ze samotné tvorby školního vzdělávacího programu.

Ing. Miroslav Červený, publikováno 7.9.2009 14:40, zhlédnuto 3624×

Jak jsme přistupovali k tvorbě ŠVP

Česká zemědělská akademie v Humpolci, střední škola, patří ke středním odborným školám, které byly osloveny v souvislosti se zpracováním svého školního vzdělávacího programu v rámci projektu Pilot S.V tomto…

Jan Michálek, publikováno 7.9.2009 9:37, zhlédnuto 2592×

Spolupráce školy a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP

Cílem tvorby nových školních vzdělávacích programů je zkvalitnění přípravy budoucích odborných pracovníků pro výkon širokého spektra ekonomických, obchodně podnikatelských, administrativních a organizačních…

Mgr. Dana Votrubcová, publikováno 26.8.2009 14:19, zhlédnuto 2897×

Nemysli jen na sebe aneb tvorba ŠVP v týmu

Tento příklad dobré praxe je ukázkou řízení a práce týmu při tvorbě ŠVP pro obor Aplikovaná chemie na SPŠCH Brno, a to především ve fázi tvorby učebního plánu. Představuje doporučení pro správné sestavení týmu a…

Ing. Irena Pavlíčková, publikováno 25.8.2009 16:08, zhlédnuto 2846×

Úloha ředitele školy a koordinátora při zavádění kurikulární reformy

Tento příklad dobré praxe objasňuje problematiku řídící činnosti koordinátora při realizaci kurikulární reformy v odborném vzdělávání.

Ing. Pavla Stejskalová, publikováno 25.8.2009 14:40, zhlédnuto 2868×

Zkušenosti z práce vedoucího týmu při tvorbě a ověřování ŠVP

Příklad dobré praxe je návodem, jak postupovat při tvorbě školních vzdělávacích programů efektivně, bez zbytečných chyb, časových ztrát, pokusů a omylů. Současně je ukázkou účelného využití času v době konání…

Ing. Lenka Dohnalová, publikováno 24.8.2009 14:30, zhlédnuto 2618×

31 — 38 z celkem 38
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.10.2020 10:25
Jana Smekalová
Zajímavou prezentaci jsem našla tady https://slideplaye r.c z/ slide/3174068/ Dole je tam i…
29.10.2020 10:23
Učitel na 1. stupni ZŠ není sice logoped, ale i tak by mohl pomoci dětem, které mají…
23.10.2020 8:27
No dobře, tedy malá oprava. Je nepředstavitelné, aby "to bylo legální". V Anglii si…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.10.2020 18:20
Vážený pane Šujane, děkujeme, že využíváte náš modul Obrázky, věříme, že je to…
29.10.2020 10:19
Webinář nabízí seznámení se specifiky syndromu vyhoření ve školském prostředí. Na…
22.10.2020 22:31
...je pro nás dnes nepředstavitelné, aby někdo měl 16hodinovou pracovní dobu a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
23.10.2020 9:41
Martin Šujan
Dobrý den, v distanční výuce často používáme obrázky z https://obrazky.rv p.c z/. Právě…
29.10.2020 10:16
Webinář seznámí zájemce s formami a postupy práce učitele s heterogenní třídou/skupinou…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…