RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 2. část

Druhá část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Kanada, USA. Předkládá závěry plynoucí ze srovnávací analýzy, tabulku srovnání v užívání pojmu…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 4.3.2011 11:58, zhlédnuto 7678×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 1. část

První část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Česká republika, Anglie, Skotsko, Irská republika, Finsko, Belgické království – Vlámská komunita,…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 3.3.2011 15:23, zhlédnuto 9249×, hodnocení: Hodnocení: 5

Evropský systém kreditů pro odborné vzdělávání a přípravu v České republice

Článek pojednává o evropském nástroji ECVET a přípravě pro jeho implementaci v České republice. Je určen pegagogické veřejnosti s cílem informovat a připravovat prostředí pro praktické zavedení nástroje ECVET.

Miroslav Kadlec, publikováno 27.1.2011 12:14, zhlédnuto 4696×

Podpora autoevaluace škol v Rakousku

Oblast vlastního hodnocení se v posledních letech rozvíjí nejen u nás, ale i v zahraničí. Při cestě za hranice naší země se zastavme v sousedním Rakousku a nahlédněme, jak uvedenou problematiku řeší tam.

Stanislav Michek, publikováno 25.1.2011 15:46, zhlédnuto 3214×, hodnocení: Hodnocení: 4

Zkušenosti z Nizozemí

Příspěvěk nahlíží na zkušenosti z procesu autoevaluace škol v Nizozemí.

Karel Rýdl, publikováno 2.12.2010 9:47, zhlédnuto 10859×, hodnocení: Hodnocení: 4

Kampaň proti šikaně v Dánsku uspěla

Dánská národní kampaň proti šikaně dostala téma šikany mezi dětmi ve školách do centra pozornosti. Ke kampani se totiž připojilo 85 procent dánských škol.

Julie Ravingerová, publikováno 8.10.2009 14:13, zhlédnuto 7845×, 1 komentář

11 — 16 z celkem 16
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
21.11.2020 17:37

Dobrý den,

Mužu se zeptat, kde jste našly v powerpointu to pravítko.

25.11.2020 10:36
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 24. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
16.11.2020 17:48
Lehkým mentálním retardací a středně těžkým mentální retardací ukázat klukům jak…
23.11.2020 8:00
Roční období je téma, které děti provází v mateřské i na základní škole po celý…
19.11.2020 17:53
Elektornické zdroje a literaturu najdete v blogovém příspěvku.
25.11.2020 8:37
Skupina PPUČ
Společenství praxe proběhlo distančně dne 25. listopadu 2020. Toto je digitální portfolio SP.