Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 25

Cizí jazyky ve středním odborném vzdělávání

Znalost cizího jazyka, včetně odborné terminologie, je v současné době základní předpoklad pro úspěšné uplatnění absolventů SOŠ na pracovním trhu. Zaměstnavatelé vyžadují absolventy škol, kteří jsou na dostatečné…

Veronika Sováková, publikováno 15.11.2017 9:20, zhlédnuto 3198×

Uplatňování supervize ve školských zařízení institucionální výchovy a preventivně výchovné péče

V diagnostických a výchovných ústavech a dětských domovech se školou se v posledních letech zvýšil počet dětí traumatizovaných, se závislostmi na návykových látkách, s psychiatrickými diagnózami a dalšími velmi…

PhDr. Ivana Slavíková, publikováno 4.12.2013 11:33, zhlédnuto 9572×

Supervize pro učitele jako cesta k řešení náročných situací

Co je supervize a co může nabídnout školám a učitelům? Možná nejlepší odpovědí na tuto otázku jsou přímé zkušenosti a reflexe supervidovaných učitelů: „Možnost podělit o své problémy s ostatními a vyslechnout…

RNDr. Renata Svobodová, publikováno 19.11.2013 10:12, zhlédnuto 18893×

Nástroje pro vlastní hodnocení jsou na Metodickém portálu

MŠMT schválilo prodloužení nejžádanějších aktivit projektu Cesta ke kvalitě do srpna 2012. Díky tomu mohou učitelé ještě využívat workshopů a služeb terénních poradců autoevaluace. Evaluační nástroje vytvořené v…

Zoja Franklová, publikováno 11.9.2012 8:55, zhlédnuto 8346×

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy V

Příspěvek je další ze série článků s názvem Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy. V následujícím textu je popsáno jak provádět analýzu a vyhodnocení výsledků dat, které jste získali některou…

Marek Václavík, publikováno 22.5.2012 13:40, zhlédnuto 7164×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 2. část

Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou…

Marek Václavík, publikováno 18.5.2012 15:21, zhlédnuto 10596×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 1. část

Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou…

Marek Václavík, publikováno 17.5.2012 9:57, zhlédnuto 8232×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VIII

Poslední příspěvek ze série článků s názvem Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy rychle a stručně v bodech shrnuje celý proces autoevaluace a upozorňuje na časté chyby, které mohou vést k neúspěchu a…

Marek Václavík, publikováno 13.3.2012 8:25, zhlédnuto 5998×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VII (role v procesu autoevaluace)

Příspěvek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VII popisuje odpověď na velmi často v praxi pokládanou otázku – „Co mají konkrétně jednotliví lidé v autoevaluačním procesu dělat?“ V textu se…

Marek Václavík, publikováno 20.2.2012 13:02, zhlédnuto 7208×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VI (časový a organizační harmonogram)

Příspěvek navazuje na předchozí díl (V) pojednání o autoevaluaci školy. V této části se v krátkosti dozvíte, co autoevaluaci výrazně ovlivňuje a jakými konkrétními kroky je nejlépe zahájit školní rok.

Marek Václavík, publikováno 16.2.2012 18:22, zhlédnuto 5790×, hodnocení: Hodnocení: 2

1 — 10 z celkem 25
1 2 3 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
30.7.2021 11:33
TIP
fórum KLUB
Velmi doporučuji nechat práci zkontrolovat na https://formatovan i-d ok umentu.cz/?fbcli ...…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
27.7.2021 16:08
Jan Tomsa
Vážení kolegové, stojíte o to, aby vyšla nová knihy pro studenty, která jim studium…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…