- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VII (role v procesu autoevaluace)
Příspěvek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VII popisuje odpověď na velmi často v praxi pokládanou otázku – „Co mají konkrétně jednotliví lidé v autoevaluačním procesu dělat?“ V textu se…
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VI (časový a organizační harmonogram)
Příspěvek navazuje na předchozí díl (V) pojednání o autoevaluaci školy. V této části se v krátkosti dozvíte, co autoevaluaci výrazně ovlivňuje a jakými konkrétními kroky je nejlépe zahájit školní rok.
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III (projektové uchopení, fáze, organizování procesu)
Článek navazuje na II. část stejnojmenného příspěvku. Tentokrát budete uvedeni do možnosti projektového uchopení autoevaluace. Dále si můžete prohlédnout základní schéma kroků autoevaluace. Dozvíte se, jakým způsobem…
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 2. část)
Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen pro ředitele škol, ale…
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 1. část)
Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen pro ředitele škol, ale…
Zkušenosti z Nizozemí
Příspěvěk nahlíží na zkušenosti z procesu autoevaluace škol v Nizozemí.
Plánování... možnost, nebo nutnost?
Rozhovor s PaedDr. Milanem Báčou, který stojí od roku 1999 v čele Gymnázia a Jazykové školy s právem státní jazykové zkoušky ve Svitavách, předtím sedm let řediteloval na Obchodní akademii a Vyšší odborné škole…
Plánování autoevaluace
České právní předpisy stanovují jako povinnost vlastní hodnocení školy a soustřeďují se především na zprávu o něm. Článek se týká především procesu autoevaluace a soustřeďuje se na zásady, které by měly být…
OTÁZKA Z PRVNÍCH – PROČ? Tentokrát o účelu autoevaluace
Příspěvěk se dosti podrobně zabývá účelem autoevaluace školy.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu - rozdělení na jednotlivé…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:41
Legislativa na nic takového nhttps://19216811. ca m/ https://1921681001.i d/ aštěstí nepamatuje…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
3.3.2021 16:25
Vážený pane Mašku, proti vašemu článku ani jeho obsahu nic nemám. Pod jeho obsah bych se…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|