Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 5

Odborné školy v éře covidu-19: jarní improvizovaná opatření střídají nové výzvy

Pandemie covidu-19 vedla k radikálním změnám ve vzdělávání žáků. Evropské země řešily, jak naložit s běžnou výukou, závěrečnými zkouškami, ale i praktickým vyučováním žáků. Školy se rovněž připravují na…

Aneta Vencovská, publikováno 2.11.2020 9:42, zhlédnuto 378×

Kvalitnější výuka zavedením atestací pro učitele?

Článek hovoří o důležitosti dlouhodobého sebevzdělávání učitelů, současném stavu, nedostatcích systému vzdělávání na základní škole a dává je do souvislosti s chystaným zavedením systému atestací na zvýšení…

Jolana Ronková, publikováno 27.5.2013 9:41, zhlédnuto 4162×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Fakultní školy

Příspěvek připomíná neutěšenou situaci v oblasti vstupu absolventů pedagogického studia do učitelské praxe. V souvislosti s úvahami o možnostech asistovaného počátku pedagogického působení elévů učitelské profese se…

Naděžda Morávková, publikováno 11.3.2010 11:49, zhlédnuto 51898×, hodnocení: Hodnocení: 3

Role učitelů jako výzkumníků ve změně vzdělávání

Změna vzdělávání spočívá v přeměně způsobů učení i hodnocení. Výzkumná práce pedagogů je zde velmi vhodnou metodou učitelova učení, protože ho zapojuje do autentické a smysluplné aktivity při zkoumání vlastních…

Jane Jones, publikováno 9.3.2010 10:12, zhlédnuto 6831×, hodnocení: Hodnocení: 4

Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti ICT

Výzkumný ústav pedagogický v Praze (VÚP) provedl na podzim roku 2009 dotazníkové šetření (dále jen šetření) mezi učiteli, které mělo za cíl zjistit oblasti a formy školení, které by čeští učitelé pro využívání…

Mgr. Petr Naske, publikováno 9.3.2010 8:45, zhlédnuto 12474×, hodnocení: Hodnocení: 4

1 — 5 z celkem 5


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání