- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Doporučení k zabezpečení jednotného postupu při uzavírání smluvního vztahu mezi zaměstnavatelem a žákem střední školy nebo studentem vyšší odborné školy
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy zpracovalo ve spolupráci s klíčovými ministerstvy, zástupci zaměstnavatelů a odborových organizací Doporučení k zabezpečení jednotného postupu při uzavírání smluvního…
Střední odborné školství můžeme zlepšit přímo na školách - díky spolupráci se zaměstnavateli a dobře připraveným mobilitám
Jak reaguje trh práce na nové absolventy, jaké jsou nové trendy ve středoškolském odborném vzdělávání, proč mají při výuce spolupracovat učitelé se zaměstnavateli a jak zorganizovat studentské mobility na podporu úspěchu…
Jak efektivně zvládnout středoškolské mobility
Mobility studentů jsou ve školství oblíbené díky své atraktivitě pro studenty, ale i pro školy, které je organizují. Studentům přinesou nové znalosti a dovednosti, ukážou jim nový pohled na svět, motivují je k odpovědnosti…
Jak zlepšit spolupráci škol a firem
Větší podíl odborné přípravy žáků na pracovištích zaměstnavatelů, změna způsobu financování škol a vyřešení problému lékařských prohlídek žáků – to jsou hlavní návrhy pro zlepšení odborné přípravy…
Óda na aplikované modely
Článek pojednává o aplikovaných modelech spolupráce škol a firem. Cílem článku je seznámit odbornou pedagogickou veřejnost s tím, co je to aplikovaný model spolupráce z pohledu žáka a školy a z pohledu firem. Článek…
V projektu Pospolu proběhne pilotáž modelů spolupráce škol a firem
Informace k výběrovému řízení na pilotáž modelů spolupráce škol a firem V rámci projektu POSPOLU proběhne pilotáž spolupráce středních škol (SOU, SOŠ) a firem, na jejíž realizaci je v projektu vyhrazeno téměř 43…
O konferenci „Rozvoj kvality komunitních škol: Jak si vedeme“
Mezinárodní konference „Rozvoj kvality komunitních škol: Jak si vedeme“ se konala 14.–15. června 2011 v Kyjevě. Jejím cílem bylo vytvoření fóra pro diskusi o osvědčených postupech v rozvoji kvality komunitních škol v…
Spolupráce odborných škol se sociálními partnery je nezbytná
Článek prezentuje výsledky šetření na téma spolupráce škol se sociálními partnery, které proběhlo v roce 2010 v rámci projektu Kurikulum S, a výstupy z konference Sociální partnerství odborných škol, na které zástupci…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|