RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 308

Začněte s webináři

Webináře jsou moderním a pohodlným způsobem organizace výuky. Lektoři a učitelé, zájemci o tento způsob vzdělávání mají k dispozici velké množství platforem a prostředí pro jejich organizaci.

Pavel Hodál, publikováno 11.5.2017 6:53, zhlédnuto 3321×, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak na internet: Open source software

S počítačovými programy a dalším softwarem jako jsou informační systémy či webové stránky je to podobné, jako s recepty. Některé jsou chráněny jako oko v hlavě a zná je jen pár vyvolených, další se dědí z generace…

Akademie CZ.NIC, publikováno 30.5.2016 9:09, zhlédnuto 3918×

Psychosociální aspekty integrace dětí cizinců: inspirace z Norska

V článku se budeme zabývat psychosociálními aspekty integrace cizinců ve školách. Na příkladu z Norska si ukážeme, jakým výzvám čelí děti a mladí lidé, kteří přicházející z ciziny sami, a jakou roli v jejich podpoře…

Kateřina Machovcová, publikováno 24.5.2016 9:21, zhlédnuto 5514×

Jak na Internet: Jak správně vybrat a používat router

Router je zařízení, které umožňuje připojit více počítačů v domácnosti přes jednu internetovou přípojku. Jinými slovy nám tedy router umožňuje využít jedno internetové připojení pro celou domácnost. Dříve jste od…

Akademie CZ.NIC, publikováno 18.5.2016 9:39, zhlédnuto 5898×

Jak na internet: Edutainment - škola hrou

Přístupy ke vzdělávání a učení se v běhu historie mnohokrát změnily. Byla období, která si žádala přísnou kázeň a dril. V jiných dobách se učitel snažil jít svým žákům naproti – tedy formulovat látku tak, aby…

Akademie CZ.NIC, publikováno 14.4.2016 11:07, zhlédnuto 4570×

Konektivistické co-curiculum jako model autonomního učení

Článek představuje základní aspekty modelu vzdělávání, které vychází ze snahy o participativní a autonomní učení – co-curiculum. Klade jej do souvislostí s konektivistickým pojetím vzdělávání.

Michal Černý, publikováno 30.3.2016 9:21, zhlédnuto 5080×, hodnocení: Hodnocení: 3

Možnosti středního vzdělávání žáků s mentálním postižením v ICT III

Článek je zaměřen na využití ICT při výuce žáka s mentálním postižením na střední škole v oboru vzdělání praktická škola dvouletá. V závislosti na specifikách vzdělávání těchto žáků uvádí některé formy…

Mgr. Jan Prachař, publikováno 26.1.2016 8:58, zhlédnuto 4516×

Možnosti středního vzdělávání žáků s mentálním postižením v ICT II

Článek je zaměřen na výuku ICT na střední škole v oboru vzdělání praktická škola dvouletá. Popisuje specifika vzdělávání žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením a v závislosti na těchto…

Mgr. Jan Prachař, publikováno 25.1.2016 9:02, zhlédnuto 4462×

Možnosti středního vzdělávání žáků s mentálním postižením v ICT I

Vzdělávání v informačních a komunikačních technologiích (ICT) je nutným předpokladem úspěchu žáka v jeho profesi. Požadavky na práci s ICT jsou zakotveny v RVP všech oborů vzdělání a týkají se i žáků s mentálním…

Renata Votavová, publikováno 20.1.2016 8:45, zhlédnuto 3294×

Digitální technologie ve výuce společenských věd

Článek přibližuje možnosti, jak využit digitální technologie ve výuce společenskovědních předmětů. Zabývá se digitálními kompetencemi žáků a představuje několik konkrétních témat, kde lze efektivně společenské…

Mgr. Alena Hesová, publikováno 20.10.2015 9:14, zhlédnuto 7037×, 5 komentářů

21 — 30 z celkem 308
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV