RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Víte, jakou motivaci mají vaši žáci?

Z vlastní zkušenosti víme, že pro náš úspěch nebo neúspěch v jakémkoli konání je podstatné, jak jsme sami na výsledku zainteresováni (motivováni). Podobně je tomu i u žáků a studentů.

Jana Hrubá, publikováno 7.3.2012 10:30, zhlédnuto 6611×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Sebereflexe, metakognice a autoregulace

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích dostali…

Hana Krykorková, publikováno 28.11.2011 9:10, zhlédnuto 9012×, hodnocení: Hodnocení: 4

Gender ve vzdělávání dětí a mládeže

Článek pojednává o odlišnosti mezi muži a ženami, původu této odlišnosti, genderu a jeho vlivu v oblasti vzdělávání. Popisuje jednotlivé teorie vzniku této odlišnosti: teorii sociálního konstruktivismu, biologického…

Lucie Zormanová, publikováno 18.8.2011 12:38, zhlédnuto 13113×, hodnocení: Hodnocení: 3

Umění učit se

Článek se zabývá předpoklady schopnosti učit se. Opírá se o výzkumy mozku a inteligence a uvádí je do pedagogických souvislostí.

Karel Tomek, publikováno 8.6.2011 14:22, zhlédnuto 6627×

Co je to vlastně kreativita? – 2. část

Kreativita je jedním z klíčových témat pedagogiky a již nějakou dobu ne pouze té umělecké. Víme však, co si pod tímto pojmem máme přesně představovat? Je kreativita skutečně to, co si myslíme, že je? Pro odpověď na tyto…

Petr Drkula, publikováno 23.3.2011 16:18, zhlédnuto 6585×, hodnocení: Hodnocení: 4

Co je to vlastně kreativita? – 1. část

Kreativita je jedním z klíčových témat pedagogiky a již nějakou dobu ne pouze té umělecké. Víme však, co si pod tímto pojmem máme přesně představovat? Je kreativita skutečně to, co si myslíme, že je? Pro odpovědi na tyto…

Petr Drkula, publikováno 22.3.2011 14:51, zhlédnuto 12519×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Přírodovědná inteligence, její diagnostika a podpora

Článek stručně představuje teorii rozličných inteligencí Howarda Gardnera a přírodovědnou inteligenci. Diskutuje o postavení dítěte s přírodovědnou inteligencí ve třídě, škole i v rodině. Upozorňuje na problematiku…

Kateřina Jančaříková, publikováno 1.2.2011 8:01, zhlédnuto 11426×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Sociální dovednosti učitele a možnosti rozvíjení sociálních dovedností ve školním prostředí

Příspěvek nabízí několik informací, úvah a námětů pro cvičení k tomu, jak rozvinout své profesní dovednosti, jak přispět k optimalizaci působení na žáky, jejich rodiče i své kolegy, jak se dobře orientovat v rozsáhlé…

PhDr. Ilona Gillernová, CSc., publikováno 3.12.2010 15:43, zhlédnuto 13201×, hodnocení: Hodnocení: 4

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
31.3.2020 20:34
Dobrý den, pane Marku, děkuji za komentář i upozornění na rozdílnost činností.…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
31.3.2020 13:04
Largest Career Counselling Company- Largest Career Counselling Company
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
31.3.2020 18:57
ne, ředitel toto určovat nemůže, viz. zákon o pedag. prac. zákon o pedagogických…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
31.3.2020 10:36
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. zkoušela jsem ZOOM a je výborný, poněvadž se dá docela…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.