Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Specifika tvorby ŠVP ve škole pro tělesně postižené žáky

Příspěvek ukazuje vliv zdravotního stavu žáků na vzdělávací činnost školy, plánování vzdělávání i samotnou výuku. Rozdílné druhy a stupně zdravotního postižení či zdravotního znevýhodnění vyžadují nejen…

Ing. Hana Koudelová, publikováno 5.6.2012 9:23, zhlédnuto 4101×

„START DO ŽIVOTA“ – šance pro děti z dětských domovů

Příklad dobré praxe je založen na podpoře vzdělávání a následného pracovního uplatnění dětí z dětských domovů v oboru cestovního ruchu, konkrétně v oblasti hotelnictví a gastronomie, kterou poskytuje Nadace AHR ve…

Ing. Alžběta Cedidlová, publikováno 28.5.2012 9:11, zhlédnuto 3153×

Vzdělávání žáků se zrakovým postižením – 1. část

Seriál o vzdělávání žáků se zrakovým postižením se věnuje aktuálními tématu integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V plynulém textu článku se budou vzájemně prolínat obecné informace o způsobech…

Renata Votavová, publikováno 14.5.2012 9:44, zhlédnuto 13622×, hodnocení: Hodnocení: 4

Co by měl učitel vědět o koktavosti

Článek docentky Peutelschmiedové byl sepsán k Mezinárodnímu dni porozumění koktavosti (22. říjen). Opírá se o erudici autorky v oblasti logopedie, je však určen především učitelům, kteří zatím nemají s pomocí koktavým…

Alžběta Peutelschmiedová, publikováno 21.10.2011 15:01, zhlédnuto 10859×

Systém vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v našich podmínkách

Příspěvek popisuje východiska současné koncepce speciálního vzdělávání v České republice.

Jiří Pilař, publikováno 13.1.2011 15:30, zhlédnuto 19731×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Budeme dobře učit všechny žáky?

Mnozí učitelé nemají rádi taková slova, jako je individualizace, integrace nebo dokonce inkluze. Přesto je povinností naší profese se těmito otázkami vážně zabývat. Proč?

Jana Hrubá, publikováno 25.6.2010 10:29, zhlédnuto 8859×, hodnocení: Hodnocení: 4

11 — 16 z celkem 16
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání