Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Výuka k různosti - nové číslo zpravodaje

Zpravodaj č. 2 projektu „Výuka k různosti jako součást multikulturní výchovy a vzdělávání“.

Centrum vizualizace a interaktivity vzdělávání, publikováno 13.10.2010 16:56, zhlédnuto 7659×

Proměny školy – inkluzivní vzdělávání

Program regionální konference, kterou pořádá NIDV, krajské pracoviště České Budějovice – 5. října 2010.

NIDV, publikováno 20.9.2010 16:17, zhlédnuto 13392×

Budeme dobře učit všechny žáky?

Mnozí učitelé nemají rádi taková slova, jako je individualizace, integrace nebo dokonce inkluze. Přesto je povinností naší profese se těmito otázkami vážně zabývat. Proč?

Jana Hrubá, publikováno 25.6.2010 10:29, zhlédnuto 9293×, hodnocení: Hodnocení: 4

Celostátní konference pro management škol a školských zařízení: Proměny školy – inkluzivní vzdělávání

Počátkem května tohoto roku se konala celostátní konference pro management škol a školských zařízení k problematice inkluzivního vzdělávání. Setkání organizoval Národní institut pro další vzdělávání společně s…

NIDV, publikováno 14.6.2010 17:03, zhlédnuto 9006×

Výuka k různosti – Zpravodaj č. 1

Zpravodaj č. 1 projektu „Výuka k různosti jako součást multikulturní výchovy a vzdělávání“.

Centrum vizualizace a interaktivity vzdělávání, publikováno 20.3.2010 10:56, zhlédnuto 11732×, hodnocení: Hodnocení: 4

Čeština pro žáky-cizince – elektronické materiály

Na jednom místě naleznete přehled materiálů pro vzdělávání žáků-cizinců, které jsou dostupné v elektronické podobě.

Alena Hesová, publikováno 18.3.2010 10:28, zhlédnuto 50896×

Čeština jako cizí jazyk dle SERR

Představení Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR). Příspěvek osvětluje obsah jazykových deskriptorů, jež byly zpracovány pro češtinu jako cizí jazyk v úrovních A1–B2. Informuje o nárocích…

PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc., publikováno 15.3.2010 9:31, zhlédnuto 17740×, hodnocení: Hodnocení: 5

Žák-cizinec a konkurence spisovné a obecné češtiny ve výuce

Je dobré začít s výukou spisovného či obecně českého jazyka nebo obou variant? Jak přistupovat k výuce češtiny žáků-cizinců, kteří mají odlišnou jazykovou zkušenost a vstupní úroveň jazyka?

PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc., publikováno 12.3.2010 10:21, zhlédnuto 12442×

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
5.3.2021 1:32
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda někdo z vás již řešil situaci, kdy žák 2.ročníku…
4.3.2021 8:30
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
2.3.2021 14:51
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
4.3.2021 10:41
Legislativa na nic takového nhttps://19216811. ca m/ https://1921681001.i d/ aštěstí nepamatuje…
1.3.2021 8:30
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…