RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 148

Jak získat zpětnou vazbu od žáků?

V tomto článku ukazuji způsob získání rychlé zpětné vazby od žáků během několika minut včetně vyhodnocení. Článek vychází z mé vlastní zkušenosti.

Petr Němec, publikováno 23.6.2011 13:17, zhlédnuto 8601×, 3 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

Časová osa jako interaktivní výuková metoda

Časová osa byla (a stále převážně je) vnímána jako statická úsečka, která je vytištěná v knize a nabízí jen souhrn dat a událostí, které jsou zachyceny v chronologickém sledu. Dnešní on-line nástroje ale dokážou…

Michal Černý, publikováno 15.6.2011 14:56, zhlédnuto 9245×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Neformální vzdělávání učitelů pod taktovkou architekta

Poslední díl ze seriálu Otevřené formy dalšího vzdělávání učitelů věnovaný celkovému pohledu na danou problematiku a zastřešující vizi anglického experta Cliva Shepherda.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.6.2011 0:00, zhlédnuto 5876×, 1 komentář

Prostojové učení podle Grooma

Další díl ze seriálu Otevřené formy dalšího vzdělávání učitelů, jež se tentokrát věnuje formám mobilního vzdělávání učitelů kdekoli a kdykoli.

Bořivoj Brdička, publikováno 6.6.2011 0:00, zhlédnuto 6316×

Jak na zápisky z hodin?

Inspirace, jakou formou lze psát zápisky z hodin, jak žáky přitom motivovat, jak je nenásilnou formou přimět k samostudiu, diskusi, hodnocení.

Petr Němec, publikováno 2.6.2011 13:53, zhlédnuto 7760×, 5 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 4

Vybrané partie etiky ve výuce ICT

V článku se podíváme především na dva velké fenomény, které s rozvojem nových otázek etiky ve vztahu s ICT vyvstávají jako zvláště aktuální. První se týká počítačového pirátství a porušování autorských práv,…

Michal Černý, publikováno 1.6.2011 14:32, zhlédnuto 5608×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Nový pohled na osobní vzdělávací prostředí

2. díl seriálu Otevřené formy dalšího vzdělávání učitelů dále rozvíjí problematiku kreativního výukového prostředí, naznačuje, že tradiční eLearning je překonaný a předkládá představu, že pro růst kvalifikace…

Bořivoj Brdička, publikováno 30.5.2011 0:00, zhlédnuto 6604×, 5 komentářů

Bloomova taxonomie pro kreativní prostředí

1. díl seriálu Otevřené formy dalšího vzdělávání učitelů popisuje analogii Bloomovy taxonomie vzdělávacích cílů pro kreativní otevřené prostředí počítačových sítí, v nichž dochází k samovolnému vzdělávání…

Bořivoj Brdička, publikováno 23.5.2011 0:00, zhlédnuto 16898×, 3 komentáře

2D kódy ve výuce

Základní informace o výukovém využití jedné z forem rozšířené reality v podobě "chytrých" 2D kódů.

Bořivoj Brdička, publikováno 16.5.2011 0:00, zhlédnuto 6798×, 3 komentáře

Zajímavé aplikace pro Google Chrome ve vzdělávání

Google Chrome je webový prohlížeč, jehož popularita neustále roste především díky jeho rychlosti a jednoduchosti. Před několika měsíci byl spuštěn Chrome web store. Jak již název napovídá, jedná se o obchod s aplikacemi,…

Michal Černý, publikováno 6.5.2011 14:34, zhlédnuto 6282×, hodnocení: Hodnocení: 3

91 — 100 z celkem 148


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV