- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Co by se stalo, kdyby Henri Dunant nebyl svědkem bitvy u Solferina?
Příspěvek ukazuje aktivitu, při které žáci uvažují nad tím, co by se stalo, kdyby Henri Dunant, iniciátor vzniku Červeného kříže, neviděl na vlastní oči nedostatečnou pomoc v bitvě u Solferina, ale bitvu u Fontenoy,…
Zážitkové výukové programy
Článek seznamuje s knihou nakladatelství Portál. Kniha samotná přináší několik praktických a důsledně propracovaných témat pro zážitkovou pedagogiku. Článek představuje část, která popisuje, komu je kniha určena,…
Musí to tak být?
Tato aktivita ukazuje, jak lze realizovat výuku zaměřenou na objasnění a pochopení důležitosti některých principů mezinárodního humanitárního práva.
Jsme opravdu lidmi?
Výuková aktivita je zaměřena na vyvození, objasnění a pochopení jednoho z principů mezinárodního humanitárního práva.
Inspirace pro výuku mezinárodního humanitárního práva
Úkolem žáků v první aktivitě je posoudit modelovou situaci, kdy spolu bojují 2 země, a posoudit, jaký status mají uvedené osoby. Druhá modelová situace navozuje žákům problém, jak se rozhodnout, má-li být dodrženo…
Metodická doporučení pro výuku finanční gramotnosti
Ve spolupráci se školami a s odborníky bylo připraveno 13 konkrétních metodických doporučení pro výuku finanční gramotnosti. Metodická doporučení jsou členěna do tří oblastí: koncepce, spolupráce, metody a formy práce.…
Historie operačních systémů: Od Windows NT po Vista
Operační systémy z řady Windows byly od verze 1.0 až po ME závislé na operačním systému DOS. Byly proto málo stabilní, špatně zabezpečené a především zcela nevhodné pro práci v počítačové síti. Proto se již roku…
Metodické doporučení pro výuku mezinárodního humanitárního práva v oborech středního vzdělávání
Metodické doporučení prezentuje východiska výuky mezinárodního humanitárního práva, popisuje vztah k rámcovým vzdělávacím programům, doporučuje konkrétní metody a formy práce. Pro inspiraci pak přináší konkrétní…
Nutriční hodnoty ovoce a zeleniny od S do Ž – pracovní listy
Materiál obsahuje čtyři pracovní listy týkající se ovoce a zeleniny začínajících písmeny S až Ž. Žáci budou zjišťovat nutriční hodnoty a vyhodnocovat zjištěná data, dále budou pracovat s mapou a zakreslovat původ…
Nutriční hodnoty ovoce a zeleniny od S do Ž
Prezentace je věnována jednotlivým druhům ovoce a zeleniny (seřazeno abecedně – zde na písmena od S do Ž), seznamuje s původem, současným výskytem, nutričními hodnotami, prospěšností pro zdraví, s gastronomickým…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|